Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Jeg trenger nye sko til høstbruk. Av ulike årsaker så kan jeg ikke gå med høye heler så maks helhøyde på 2-3 cm. Ønsker meg tøffe og stilige sko. Ikke ala joggeskotypen. Hva er in?
Zest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Mange av høsten sko som ankelboots og pumps kommer dessverre med helt vanvittig høye hæler. Med lave hæler er det kanskje ballerinas i mørkere farger så lenge været tillater, og ridestøvler a la dette som er de mest trendy alternativene.
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Takker for svar. Ballerinas er kanskje ikke så dumt selv om de ikke kan brukes så lenge utover. Regner med en del regn i høst
Zest Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Ellers er 90-talls grungen på vei tilbake, og med den kommer combat-bootsene. Ikke helt min smak, men.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Ellers er 90-talls grungen på vei tilbake, og med den kommer combat-bootsene. Ikke helt min smak, men. ← Er grunge-stilen tilbake? Da kan jeg plukke frem mine gamle tenåringsklær igjen
mee mee Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 har sett noen tøffe boots på bianco med liten hel..
gladidag Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Å har lyst på snørestøveletter, har sett noen på bilde, tror de var fra Bianco. LEKRE!
Zest Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Hva er GRUNGE ? ← Tenk Nirvana og Kurt Cobain. Dr. Martens og rutete skjorter. I 2006 ser grungen litt mer sånn ut.
Gjest Kitz Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 (endret) ROCK beskriver vel høstmoten ganske bra. Det blir kraftige, røffe støvletter og småsko/pumps. Sort er i skuddet, lite lyse farger. Når det gjelder heler så blir det både stilett og kraftige klosseheler som ikke er alt for høye. Både spisse, runde og butte tupper. Endret 9. august 2006 av Kitz
Mini_me Skrevet 9. august 2006 #11 Skrevet 9. august 2006 Kan jeg børste støvet av DrMartens støvlene igjen???
Gjest Kitz Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 Kan jeg børste støvet av DrMartens støvlene igjen??? ← Helt klart!! De vil bli i skuddet som aldri før.
Mini_me Skrevet 9. august 2006 #13 Skrevet 9. august 2006 Helt klart!! De vil bli i skuddet som aldri før. ← Beviser bare at en ikke kan kaste noen ting....
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #14 Skrevet 9. august 2006 Aj, aj. Får nok traske til nærmeste skobutikk. (Gleder meg til å kunne gå på heler igjen. F*** beinbrudd )
Leo Skrevet 9. august 2006 #15 Skrevet 9. august 2006 Med lave hæler er det kanskje ballerinas i mørkere farger så lenge været tillater, og ridestøvler a la dette som er de mest trendy alternativene. ← Kan noen være brydd med å gjemme VISA-kortet mitt NÅ!? De støvlene var bare usansynlig lekre!
Midna Skrevet 9. august 2006 #16 Skrevet 9. august 2006 Kan jo nesten vurdere å bruke ridestøvlene mine til vanlig istedenfor i stallen da!
Gjest Alea Skrevet 10. august 2006 #18 Skrevet 10. august 2006 Med lave hæler er det kanskje ballerinas i mørkere farger så lenge været tillater, og ridestøvler a la dette som er de mest trendy alternativene. ← Elsket de ridestøvlettene, Zest! Ellers enig i at ballerinasko fungerer fint litt utover høsten, ser de har fått inn flere typer med litt kraftigere såle også.
Zest Skrevet 10. august 2006 #19 Skrevet 10. august 2006 Elsket de ridestøvlettene, Zest! Ellers enig i at ballerinasko fungerer fint litt utover høsten, ser de har fått inn flere typer med litt kraftigere såle også. ← Jeg også. Æsj, må sette hengelås på VISA-kortet og kaste nøkkelen...
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #20 Skrevet 10. august 2006 Mange av høsten sko som ankelboots og pumps kommer dessverre med helt vanvittig høye hæler. Med lave hæler er det kanskje ballerinas i mørkere farger så lenge været tillater, og ridestøvler a la dette som er de mest trendy alternativene. ← jeg leta meg rundt omkring på siden og fannt disse ... jeg tror jeg elsker dem! liker fargen og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå