Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg trenger nye sko til høstbruk.

Av ulike årsaker så kan jeg ikke gå med høye heler :tristbla: så maks helhøyde på 2-3 cm. Ønsker meg tøffe og stilige sko. Ikke ala joggeskotypen.

Hva er in?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av høsten sko som ankelboots og pumps kommer dessverre med helt vanvittig høye hæler.

Med lave hæler er det kanskje ballerinas i mørkere farger så lenge været tillater, og ridestøvler a la dette som er de mest trendy alternativene.

Gjest gjesta
Skrevet

Takker for svar.

Ballerinas er kanskje ikke så dumt selv om de ikke kan brukes så lenge utover.

Regner med en del regn i høst ;)

Skrevet

Ellers er 90-talls grungen på vei tilbake, og med den kommer combat-bootsene.

Ikke helt min smak, men. ;)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Ellers er 90-talls grungen på vei tilbake, og med den kommer combat-bootsene.

Ikke helt min smak, men. ;)

Er grunge-stilen tilbake? Da kan jeg plukke frem mine gamle tenåringsklær igjen :ler:

Skrevet

har sett noen tøffe boots på bianco med liten hel..

Skrevet

Å har lyst på snørestøveletter, har sett noen på bilde, tror de var fra Bianco. LEKRE!

Skrevet
Hva er GRUNGE ?  :tristbla:

Tenk Nirvana og Kurt Cobain. Dr. Martens og rutete skjorter. I 2006 ser grungen litt mer

sånn ut.

Skrevet (endret)

ROCK beskriver vel høstmoten ganske bra. Det blir kraftige, røffe støvletter og småsko/pumps. Sort er i skuddet, lite lyse farger. Når det gjelder heler så blir det både stilett og kraftige klosseheler som ikke er alt for høye. Både spisse, runde og butte tupper.

Endret av Kitz
Skrevet

Kan jeg børste støvet av DrMartens støvlene igjen???

Skrevet
Kan jeg børste støvet av DrMartens støvlene igjen???

Helt klart!! ;) De vil bli i skuddet som aldri før. :sjarmor:

Skrevet
Helt klart!!  ;)  De vil bli i skuddet som aldri før.  :sjarmor:

Beviser bare at en ikke kan kaste noen ting.... :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Aj, aj. Får nok traske til nærmeste skobutikk.

(Gleder meg til å kunne gå på heler igjen. F*** beinbrudd :()

Skrevet
Med lave hæler er det kanskje ballerinas i mørkere farger så lenge været tillater, og ridestøvler a la dette som er de mest trendy alternativene.

Kan noen være brydd med å gjemme VISA-kortet mitt NÅ!? De støvlene var bare usansynlig lekre! :sikle:

Skrevet

Kan jo nesten vurdere å bruke ridestøvlene mine til vanlig istedenfor i stallen da! :ler:

Skrevet

Elsket de ridestøvlettene, Zest!

Ellers enig i at ballerinasko fungerer fint litt utover høsten, ser de har fått inn flere typer med litt kraftigere såle også.

Skrevet
Elsket de ridestøvlettene, Zest!

Ellers enig i at ballerinasko fungerer fint litt utover høsten, ser de har fått inn flere typer med litt kraftigere såle også.

Jeg også. ;)

Æsj, må sette hengelås på VISA-kortet og kaste nøkkelen...

Skrevet
Mange av høsten sko som ankelboots og pumps kommer dessverre med helt vanvittig høye hæler.

jeg leta meg rundt omkring på siden og fannt disse

... jeg tror jeg elsker dem! liker fargen og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...