gard Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Hei Hva med en svevende seng? Problemet er bare prislappen...det er mye annet man kan bruke 10 millioner på Pluss det ser ut som man sliter litt dersom man har piercinger
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Tenk så mye lettere det blir å få vasket gulvet
Gjest BagLady Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Tenk så mye lettere det blir å få vasket gulvet ← Som bare en ekte husmor kan få sagt det
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Tenk så mye lettere det blir å få vasket gulvet ← ← Svevende seng kunne jo vært godt. Det gir jo natta en helt ny mening. Hihi.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Tror det blir vrient å vaske gulvet, jeg. Tenk deg, moppen blir sittende fast enten i gulvet eller i senga (magnet)
Gjest baby-E Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Tror det blir vrient å vaske gulvet, jeg. Tenk deg, moppen blir sittende fast enten i gulvet eller i senga (magnet) ←
Gjest mela Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Tror det blir vrient å vaske gulvet, jeg. Tenk deg, moppen blir sittende fast enten i gulvet eller i senga (magnet) ← Plastikkmopp?
Amalie_85 Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Begynte å tenke på de som har de gamle spiralene med stål trå i jeg Hvordan er det med kerugisk stål?
Mini_me Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Har en en sånn seng så bryr en seg ikke om sånne trivielle ting som gulvvask!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. august 2006 #11 Skrevet 9. august 2006 Har en en sånn seng så bryr en seg ikke om sånne trivielle ting som gulvvask! ← Neinei, men så er det kjipern å ikke bli kvitt hushjelpa igjen heller, fordi plombene hennes sitter fast oppunder senga...
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 Neinei, men så er det kjipern å ikke bli kvitt hushjelpa igjen heller, fordi plombene hennes sitter fast oppunder senga... ←
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #13 Skrevet 9. august 2006 Farlig med piercinger? Hyl! Jeg hadde hengt i taket etter puppa neste morgen
Rhiakath Skrevet 9. august 2006 #14 Skrevet 9. august 2006 For mye makk med den senga for at jeg ville hatt den Hørte noe snakk om kreftfare på et annet forum? (pga det sterke magnetfeltet)
monja Skrevet 9. august 2006 #15 Skrevet 9. august 2006 Farlig med piercinger? Hyl! Jeg hadde hengt i taket etter puppa neste morgen ←
loffen Skrevet 9. august 2006 #16 Skrevet 9. august 2006 Hm. Dette høres litt skummelt ut. Dessuten kommer sikkert det magnetfeltet til å tiltrekke seg hybelkaniner også. Og sengetøy og hår blir statisk.
Gjest Gjest1 Skrevet 9. august 2006 #17 Skrevet 9. august 2006 Neinei, men så er det kjipern å ikke bli kvitt hushjelpa igjen heller, fordi plombene hennes sitter fast oppunder senga... ←
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #18 Skrevet 9. august 2006 For mye makk med den senga for at jeg ville hatt den Hørte noe snakk om kreftfare på et annet forum? (pga det sterke magnetfeltet) ← Det finnes folk som er allergiske mot elektrisitet. Mulig det er usunt å sove oppå et så sterkt magnetisk felt? Det er jo en god grunn for at folk isolerer bort f.eks stråling fra vannårer under huset sitt, og dermed får sove godt igjen. Hm, magnetisk seng, sove dårlig, 9 millioner? Hørtes ikke ut som om det var verd det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå