Gjest jente22 Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Jeg møtte en gutt for et års tid siden. Etter noen møter hadde vi sex og ting lå i luften. Vi hadde planer for oss begge. Etter hvert dro han til utlandet for å jobbe i noen måneder. Da hadde vi mye msn-kontakt, telefonkontakt og kontakt via en nettside (blink). Vi skrev litt sammen over på denne nettsiden blink. Jeg valgte til slutt å slette meg siden jeg følte det ilojalt ovenfor ham at jeg var der og ble "sjekket opp" i hytt og pine i mens jeg og han hadde hverandre i tankene. Han så derimot ut til å tenke å føle det mosatte. Til slutt slettet jeg meg som sagt, i mens han fortsatte å være der. Det var greit for meg at han var der, for han sa han bare likte å prate tull, og at jeg var den han likte og alt det der. Da trodde jeg ham, og lot han holde på. For en ukes tid siden logget jeg meg på igjen på denne nettsiden. Mye av grunnen til det var fordi jeg følte at jeg og han hadde sklidd mye i fra hverandre, at nå "hadde jeg lov" å være der. Men til tross for at jeg syns vi hadde sklidd i fra hverandre fikk jeg mange søte sms-meldinger av han og telefoner. At han ofte tenkte på meg før han la seg, hvor pen jeg var, at han ville treffe meg (maste og maste, b.l.a om at jeg skulle komme på besøk der han jobbet). Jeg var usikker, men sa det ikke før jeg da plutselig ser denne nettprofilen hans. Der ser jeg at han under hele det året hvor vi har kjent hverandre har møtt en annen jente, og det flere ganger. Det sto ord som: "Kjære, elskling, ring og vekk meg, nei ikke møtt noen andre, intet sett, intet hørt intet rørt, send meg noen (naken)bilder" var ting jeg så han hadde skrevet til henne. Når dette ble skrevet var i begynnelsen da jeg og han hadde noe på gang, og også i den perioden hvor han "bare tenkte på meg, bare ville møte meg, ha besøk av meg". Jeg ble skuffet. Vi var jo ikke kjærester, men tross alt gode venner blitt. Han flørtet fortsatt mye og sa konstant at det var meg han ville ha. Når jeg så alt dette konfronterte jeg han med det pr telefon. Han nektet og sa at alt var svada. Jeg tror han ikke. Grunnen er at han har skrevet og sagt akkurat det samme til meg på bl.a msn og på denne nettsiden. Jeg sendte han en mail hvor jeg syns han var respektløs, at han løy til meg, at han ikke var den jeg trodde, at personer som han ville jeg ikke ha i livet mitt, hvor patetisk det var å lyve om sånt, hvor slemt det er å holde to jenter på gress (jeg hadde ingen følelser for han, kun som venn, men han prøvde jo å holde meg på gress) og at jeg ikke hadde behov for sånne som han i livet mitt. Også at jeg var sjokkert, fordi jeg ikke trodde dette om han, og at jeg ikke kjente den virkelig han. Jeg føler meg slem, men jeg mente jo det jeg skrev. For, jeg har virkelig ikke behov for å ha personer som behandler meg som dritt, uten respekt og en som lyver i livet mitt. Var jeg veldig slem? Og hva ville dere gjort i denne ufattelige barnslige situasjonen?
Gjest Cristoph Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 jeg syns ikke du var slem. jeg syns HAN var slem.
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 :enig_anim: Han høres ut som en fyr som skal være sikker på at han har noen i nærheten til enhver tid, i stedet for å sette pris på èi jente. Ikke tenk på det du, han høres ut som en slesk drittsekk.
Gjest jente22 Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Takk for svar. Ja, jeg forstår vel egentlig at det er han som har vært slem, men jeg fikk dårlig samvittighet for det. Jeg vet ikke hvorfor, men samtidig er jeg lettet over å ha fått en løyner og en falsk person ut av livet mitt, og lettet over at jeg fikk sagt hva jeg virkelig mente om han. takk for svar.
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Syns virkelig ikke at du var slem. Som de andre skriver, det er han som har oppført seg bedritent. Dette var på sin plass. Makan til unge-oppførsel.
Xora Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Nei - jeg syns ikke du var slem. Godt du oppdaget dette nå før det kanskje utviklet seg til noe mer. Han virker umoden og ikke en fyr å satse på. Du er en erfaring rikere.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Normalt føler vel ingen at de har gjort noe slemt uten å ha gjort noe slemt?
Amalie_85 Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Syns du reagerte helt ok. Jeg ville heller ikke likt at mannen jeg muligens kommer til å innelde ett forhold til flørter med andre damer samtidig. Han som er slem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå