Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 http://www.pureluxecosmetics.com/wst_page2.html Her står det at både "banana split", som er gult, og "Blue", som er...vel.. blått, dekker ringer under øynene. Det er jo en viss forskjell på blått og gult, så hva funker egentlig best?
kitekatt Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 har ikke prøvd den gule, men den blå funka dårlig. Ble enda blåere ellers er jeg fornøyd med produktene deres.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Ouuh... Så man må på med nokså dekkende concealer og eller foundation for å unngå at den opprinnelige farga på pudderet vises?? Ok, noen som kan anbefale ett eller annet vidunderprodukt for å skjule mørke ringer da?
kitekatt Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Ouuh... Så man må på med nokså dekkende concealer og eller foundation for å unngå at den opprinnelige farga på pudderet vises?? Ok, noen som kan anbefale ett eller annet vidunderprodukt for å skjule mørke ringer da? ← Jeg synes creme to powder foundation fra purelyxe er genial til det. bruker den som alt jeg...foundation, concealer osv. den smelter sånn sammen med resten av ansiktsfargen (hvis du blander den riktig, jeg kjøpte flere prøver og en større tom boks og blandet meg frem) at jeg sjelden bruker den i hele ansiktet. ofte bare under øynene, og i t-sonen. men det grønne pudderet er genialt mot rødheter, så kan hende det gule funker mot ringer altså. hadde tenkt å teste ut det og
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Helena Rubinstein Magic Concealer i medium (den er gultonet) er super til mørke ringer under øynene. Konsistensen er kremete, ikke tørr og den kaker seg ikke på huden. Jeg har genetisk ganske mørke ringer under øynene, men denne gir meg et mye friskere utseende. Anbefales!
Gjest Kermit Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Helena Rubinstein Magic Concealer i medium (den er gultonet) er super til mørke ringer under øynene. Konsistensen er kremete, ikke tørr og den kaker seg ikke på huden. Jeg har genetisk ganske mørke ringer under øynene, men denne gir meg et mye friskere utseende. Anbefales! ← Finnes den i en nøytral(beige) farge og?
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Finnes den i en nøytral(beige) farge og? ← Den finnes i tre utgaver; light (rosatonet, veldig lys), medium og dark (beige/brun/gul). Du får en stor tube på 15ml og den koster ca kr 230. Et røverkjøp
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 og du får den portofritt fra strawberrynet til 140 kr :-D
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 og du får den portofritt fra strawberrynet til 140 kr :-D ← Ja, men de har den aldri inne i medium som jeg bruker.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #10 Skrevet 10. august 2006 Den finnes i tre utgaver; light (rosatonet, veldig lys), medium og dark (beige/brun/gul). Du får en stor tube på 15ml og den koster ca kr 230. Et røverkjøp ← Hm. Kanskje jeg må gå innom et parfymeri og prøve den lyseste en gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå