Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Og komme tilbake hit og fortelle ferske news? http://www.nettavisen.no/innenriks/article704913.ece
Hu i Svingen Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 WTF? Nei, jeg har ikke peiling så klart. Har ikke hørt noenting jeg.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 OK, da var det altså ikke Donnie... ← Si ikke det, kanskje det er derfor hu er så kranglete i natt.
Hu i Svingen Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Sleng deg i bilen og sjekk da. ← Nei. Kan vurder å gå ut på verandaen. OK, da var det altså ikke Donnie... ← Haha, nei han sover veldig uskyldig. Denne gangen.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Nei. Kan vurder å gå ut på verandaen. Nei, skikkelig ut av huset med deg. Så kan jeg få skrevet noen flere innlegg på bryllupsforumet i fred.
Hu i Svingen Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Nei, skikkelig ut av huset med deg. Så kan jeg få skrevet noen flere innlegg på bryllupsforumet i fred. ← Lover å holde meg unna bryllupsforumet, så sett i gang du.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Lover å holde meg unna bryllupsforumet, så sett i gang du. ← Du juger - du har akkurat surra i vei der inne.
Hu i Svingen Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Du juger - du har akkurat surra i vei der inne. ← Men faen da, de bryllupstrådene havner jo i Nye Innlegg.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #11 Skrevet 9. august 2006 Men faen da, de bryllupstrådene havner jo i Nye Innlegg. ← Ja, hvor tjukk er du i hue? Hvor skulle de ellers havne når folk fremdeles gidder å krangle med meg der inne?
Hu i Svingen Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 Ja, hvor tjukk er du i hue? Hvor skulle de ellers havne når folk fremdeles gidder å krangle med meg der inne? ← Der ser du - det er deg alle krangler med. HAHAAA! Dessuten trenger folk på bryllupsforumet alltids litt veiledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå