Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mette-bærte
Skrevet

Når blir man for "gammel" for å bruke string?

Jeg og en venninne diskuterte dette før i kveld. Så da vil jeg høre med mine medsøstere hva de mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man blir ikke for gammel, men man må ha æsen til det.

Gjest gjest1
Skrevet

tror ikke om man er 60 år at man har "æsen" til string.

Men, undertøy kan man bruke hva man vil når man vil, hvor gammel man enn er. som regel så syns det ikke til andre! eller?

Skrevet

Mulig det, men jeg kjenner femtitreåringer som har æsen, og jeg kjenner tjueåringer som ikke har det, så da anser jeg det som en ikke aldersrelatert greie. ;)

Gjest gjesta
Skrevet

Man kan vel bruke string så lenge man føler for det?

Jeg har stort sett sluttet med det nå, siden det har kommet så mange gode trusemodeller som ikke synes under buksene. Dessuten har behovet for string avtatt betraktelig etter at jeg sluttet med de heslige tynne buksene jeg gikk rundt i på slutten av nitti-tallet. ;)

Skrevet

Tror det med string er litt generasjons "mote". Min mor og hennes venninner får helt makk av å tenke på at de kanskje burde hatt en string på til den ene kjolen, mens jeg ikke bruker annet...

Vil ikke si en blir for gammel til å bruke string, men tanken på at mormnor på 70 har string på, den er ikke så veldig delikat.

Gjest *kosejoker*
Skrevet
Tror det med string er litt generasjons "mote". Min mor og hennes venninner får helt makk av å tenke på at de kanskje burde hatt en string på til den ene kjolen, mens jeg ikke bruker annet...

Vil ikke si en blir for gammel til å bruke string, men tanken på at mormnor på 70 har string på, den er ikke så veldig delikat.

:Nikke: Jeg synes det har litt med hvordan man er som person også. Det er litt vanskelig å forklare, men om man er forfengelig og går i fine klær f.eks virker det i allefall for meg mer naturlig at man går i string også?..

Skrevet

Jeg klarer ikke gå med string jeg.. Det er jo så ubehagelig å ha noe inni rompa!!

Lukter jo ikke akkurat godt heller der den stringen ligger å gnager.. æsj.. syns det er litt kvalmt jeg ;)

er 24 år å ha nok 'æsen' til det, men nei, dropper det ;)

Gjest gjest1
Skrevet

hvordan kan det være kvalmt at noen går med string under buksa?

Greit nok, kan være litt overdrevent når man er på beachen og drar på seg minimal underdel... men under buksa hvor ingen ser, det skjønner jeg ikke kan være kvalmt.

Uansett alder.

Gjest gjest1
Skrevet

Er 20 og har gått lei av string. H&M har noen kjempefine hipstermodeller som de kun har hatt to av :sur: Ca 10 cm breie, og stringtruseskritt! Bruk heller de, da er du bra! :D

Skrevet

Jeg foretrekker hipstere siden jeg synes jeg er for gammel til å ha en string synlig over buksekanten. Det er litt for "fjortis". Jeg er 24 og har absolutt rompe til det, men synes ikke det er noe pent når trusa stikker opp over buksa.

Gjest gjesta
Skrevet

synes det kommer an på hvor synlig det er. kjenner ei som er 65 og bruker string, ikke noe særlig når det synes, men de dagene jeg ikke kan se det bryr det meg heller ikke. tanken gjør meg ikke kvalm. Jeg bruker string en del, men skal gå til innkjøp av hipstere, liker de bedre. men string er best når man har tynn bukse på.

Skrevet
Jeg foretrekker hipstere siden jeg synes jeg er for gammel til å ha en string synlig over buksekanten. Det er litt for "fjortis". Jeg er 24 og har absolutt rompe til det, men synes ikke det er noe pent når trusa stikker opp over buksa.

Hvorfor må de synes over buksa? Jeg bruker det en del og du ser aldri meg med trusekanten synlig...

Skrevet

Man trenger da ikke se trusekanten selv om man går med string? :forvirret:

At man ser trusekanten har noe med å gjøre hvor lave bukser man har og hvor på hoften man bærer den, ikke hvilken type undertøy man går med.

Skrevet

Enig med at string oppfor bukselinningen er grusomt, men det finnes en haug som er lave i livet som er laget for at buksene er lave i livet nå...

Det er svært sjelden jeg viser stringen og gjør jeg det er det uhell...

Gjest Fruktfat
Skrevet
H&M har noen kjempefine hipstermodeller som de kun har hatt to av :sur: Ca 10 cm breie, og stringtruseskritt! Bruk heller de, da er du bra! :D

åh, de er gode! og mye mer sexy enn string.

jeg bryr meg ikke om hva slags undertøy folk bruker, men er enig i at det hadde vært litt udelikat på damer over 70.

Skrevet
Er 20 og har gått lei av string. H&M har noen kjempefine hipstermodeller som de kun har hatt to av :sur: Ca 10 cm breie, og stringtruseskritt! Bruk heller de, da er du bra! :D

Cubus har også hatt noen sånne. Personlig har jeg aldri orket å gå med string, syns hele plagget er ulekkert, men har aldri tenkt at string er avhengig av alder. Hver sin smak, liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...