Gjest Anonym nå... Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg er for tiden i et samboerforhold med en jeg har vært kjæreste med i over to år. Har hatt det veldig fint sammen med han, men nå i det siste har jeg begynt å lure på om jeg egentlig vil dette.... Flere ganger i løpet av det siste året har jeg opplevd at kammerater og tidligere bekjente har komt bort til meg og sagt at de er/har vært forelsket i meg, og at de synes jeg er en helt fantastisk jente! Jeg vet at dette ikke har vært sagt for å få meg til sengs eller noe, da typen min gjerne har vært til stede, og jeg har derfor selvfølgelig blitt veldig smigret av dette. Men så til sakens kjerne: Som sagt vet jeg at de ikke regner med noe mer, men jeg har tatt meg selv i å ønske å kunne teste ut dette. Flørte med dem, date dem og bli enda bedre kjent med dem. Og bare så det er sagt; Så lenge jeg har kjæreste vil jeg aldri gjøre noe slikt!! Men jeg er blitt så utrolig usikkert på mitt eget forhold! Jeg er bare 22 år gammel, vil jeg virkelig ha den mannen jeg er sammen med resten av livet? Akkurat nå føler jeg at jeg vil treffe andre, men på den andre siden er dette nye følelser. Jeg vil ikke ødelegge det forholdet jeg og min kjære nå har fordi jeg har vært litt usikker den siste tiden. Jeg vil være sikker i min sak før jeg går til et så drastisk steg. Men når er jeg egentlig sikker?? Er ikke bare bare å bryte med en du egentlig er veldig glad i heller...... I hvert fall ikke når det kommer totalt uventet på ham! Jeg kommer uansett ikke til å gjøre noe med det nå, men heller se det an - kan jo være noe som går forbi.... Noen andre som har opplevd noe lignende, og som kan gi noen gode råd/fortelle hvordan det var for dem....?
Scorpina Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 For meg virker det som dere så smått begynner å vokse i forskjellige retninger. Hvis du ikke har samme følelser for denne gutten burde du gjøre det slutt, da holder du ham bare for narr og DET igjen er skikkelig svik. Gjør det slutt - vær singel - men gjør det at de RETTE årsaker. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Jeg hadde det som deg, og gjorde det slutt. Har levd singellivet en stund, men har nå funnet den riktige kjærligheten,...og er 100% sikker på at jeg gjorde det rette den gang Er det tvil, er det ikke 100%,....mener nå jeg,..
Vela Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Hmm.. tenk deg godt om! "Gresset er ikke alltid grønnere... osv.." Lykke til
Amalie_85 Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Jeg leste du ville teste ut disse. MEn husk at de har sagt at de HAR VÆRT forelsket i deg. Så det vil ikke si at de er det nå. Husk det. Så det er ikke sikkert det blir som du håper visst du gjør det slutt. Men lykke til
Gjest TS Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Hmm.. tenk deg godt om! "Gresset er ikke alltid grønnere... osv.." Lykke til ← Det er nettopp dette jeg er klar over! Derfor vil jeg være 100% sikker på at mitt forhold til sambo ikke er noe å satse på lenger før jeg eventuelt bryter. For det skal sies, bryter jeg med han er det ikke på grunn av noen andre, men på grunn av min usikkerhet i mine følelser til han. Jeg leste du ville teste ut disse. MEn husk at de har sagt at de HAR VÆRT forelsket i deg. Så det vil ikke si at de er det nå. Husk det. Så det er ikke sikkert det blir som du håper visst du gjør det slutt. Men lykke til ← Nå las jeg ikke gjennom innlegget mitt igjen så kanskje jeg skrev litt uklart der, men det er også de som har fortalt meg at de ER forelsket i meg, liker meg veldig, veldig godt, og at de var skikkeli misunnelige på typen min. MEN det er ikke fordi jeg ønsker å treffe andre jeg er mest usikker i mitt forhold, i hvert fall ikke noen spesifikke. Men det at jeg faktisk kunne tenke meg å gå ut med andre er jo et ganske dårlig tegn på at forholdet mellom meg og sambo er noe å satse på. På den andre siden er dette tanker som har oppstått den siste tiden, og jeg vil som sagt være 100% sikker på at det ikke bare er "en fase" før jeg bryter. Skal sies at jeg har vært ganske sliten i det siste pga. mye jobbing o.l. og har ikke blitt mye tid på å pleie forholdet. Så før jeg gjør noe som helst så vil jeg i hvert fall komme til hektene igjen selv og se om jeg ser annerledes på ting da.......
Amalie_85 Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Jeg tror de fleste vil være usikker på forholdet sitt en eller annen gang. (eller flere ganger) Men jeg håper at du finner ut av det
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Tror som du sier at bruddet sikkert hadde kommet uansett siden du ikke føler det er helt riktig og du er usikker på om han du er med nå er den du skal være med resten av livet. Men du syns vel disse andre er litt interessante også siden du nevner dem? Det er vanskelig å si at man liker noen veldig mye tilbake når man er i et forhold og ikke vil såre den man er sammen med. Men du vet jo selv om det er en du liker ekstra godt eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Dere kvinner spør hverandre om råd men egentlig er dere bare ute etter deres "15 minutter i spotlighten". Hva jeg mener med dette? Her er et svar, råd som jeg siterer: "Jeg hadde det som deg, og gjorde det slutt. Har levd singellivet en stund, men har nå funnet den riktige kjærligheten,...og er 100% sikker på at jeg gjorde det rette den gang Happy.gif Er det tvil, er det ikke 100%,....mener nå jeg,.." Spørsmålet mitt er; hvor kommer disse bastante prosentsatsene deres i fra? Var det tvil fra første stund eller er det selektiv minne som er ut og går. Jeg er sikker på at da vedkommende innlegger ble sammen med denne personen hun referer til var hun "100%" sikker på at de var som skapt for hverandre! Bla bla bla. Life goes on, long after the thrill of living is gone!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå