Gjest c",) Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 http://www.nettavisen.no/dagensbilde/article702750.ece Ikke akkurat hva jeg ville tilbrakt natten med nei.
Gjest splæsj Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Senga er som regel bebodd av flere millioner "sengevenner" av diverse sorter. Never alone... :hår: :hår:
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Senga er som regel bebodd av flere millioner "sengevenner" av diverse sorter. Never alone... :hår: :hår: ← etter dette svaret her skal jeg ikke gå inn på linken en gang. Jeg vil ha en god natts søvn!
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Ble du ikke nysgjerrig? Bare litt? ← nope. slike ting vil jeg ikke se! da blir jeg bare redd for å gå opp i senga mi helt alene med lyset av å tenke på det som kan skjule seg bak den linken der
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Senga er som regel bebodd av flere millioner "sengevenner" av diverse sorter. Never alone... :hår: :hår: ← Men ikke så store at du ser dem og kjenner dem....
Gjest Elfrida Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 Det er ikke så vanlig å ha lus i senga da, og når du blir bitt kjenner du det etterpå. Midd derimot, er kanskje enda eklere å se bilder av, men heldigvis er de knøttsmå og biter oss ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå