Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Er det noen som har erfaring/råd i forhold til bruk av personlig trener (trenger nok en motaivator som pisker på litt)... og hva som er vanlig pris pr. time for eksempel på sentere som Elexia eller Sats Har en følelse av at hvis jeg ikke får en som passer på/kontrollerer at jeg ikke "skulker" så vil det fort bli et støttemedlemskap, så tenkte kanskje en time med personlig trener i måneden var en fin motivasjon? Hmm, selvdisiplin kom og pisk meg inn av døra
orakel Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Jeg har hatt personlig trener i halvannet år. Det har absolutt vært verd hver krone. Jeg hadde aldri kommet skikkelig i gang med trening uten. I dag har jeg kjempekondis og muskler. Den bindende avtalen har ihvertfall hjulpet meg til å få trent min. 3 ganger i uken uansett. Prisen pr time varierer etter størrelsen på pakken du kjøper. Ihvertfall på Sats kjøper du pakker a så så mange ganger. Kvaliteten på de personlie trenerne rundt om varierer sterkt. Sørg for at du finner en som har en form for idrettsfaglig bakgrunn, ikke bare treningssenterkjedens egne sertifiseringskurs.
Lune Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Er det noen som har flere erfaringer? Evt. vet hva det koster hos Elixia?
Gjest ice Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 PT er der KUN for deg den timen. Og h*n tilrettelegger økta pusher på og hjelper deg igjennom! Hvis du vil kan h*n som regel også hjelpe til med kunnskap/program med hensyn til kosthold. H*n kan hjelpe med både styrke og kondisjon, husk å bruke personen for det den er verdt Du betaler jo....det er jobben hans/hennes! Vet ikke hva prisene er nå, men FRA 400,-kr timen, helst litt dyrere vil jeg tro?? Ta dette med en klype salt. Og som det sies ovenfor, jo fler timer du kjøper av gangen, jo billigere blir det pr. time...
Lune Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Hvor ofte anbefales det å trene med PT? (trener selv utenom PT) Og hvor lenge bør man ha PT?
happyhappy Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 På Elexia koster en pakke på 10 timer 4800kr. Da får du full oppfølging og pushing. Og resultater!! Etterhvert som man har trent lenge nok med en personlig trener, og du føler deg klar for å trene litt på egenhånd, kan du redusere treffene med din personlige trener til en gang i uken, og kanskje enda mindre etterhvert. Det er verdt hver eneste krone!!!
Lune Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Det vil si at 10 klipp er for lite hvis man vil trene med PT 2 ganger i uka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå