Tristessa Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Ja, overskriften sier vel sitt. Skal håret være nyvasket eller dagsgammelt? Og er man innbilsk dersom man tar med seg bilde?
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 dags gammelt. aldri vaske håret før bleking. og anbefaler deg å spørre om de har noe anna enn pulverbleking, pulverbleking tar hardere på!
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Vet ikke noe om det du spør om, men hvis du vil ha naturlige striper vil jeg anbefale deg å ta hette-striper og ikke folie
Tristessa Skrevet 8. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2006 Jeg vil ha mer sånn Jennifer Aniston-hår, med karamellfargede striper. Mer gyllenblondt mao. Ellers hadde jeg nok gjort det hjemme.
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Jeg vil ha mer sånn Jennifer Aniston-hår, med karamellfargede striper. Mer gyllenblondt mao. Ellers hadde jeg nok gjort det hjemme. ← da tar du med et bilde (et godt bilde som så tydelig som mulig viser fargen) og sier du vil ha ca sånn farge verken innbilsk eller uvanlig og da får du ikke pulver, men ordentlig farge, så da er det greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå