Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Noen som vet hvordan det er å reise til London i januar med tanke på været? Er det iskaldt der borte da?
Gjest allium Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Ikke kaldere enn her ihvertfall. Var i London i januar for to og et halvt år siden, jeg tror det regnet ganske mye... men det er mye salg også, da...
gard Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Hei Du kan få et inntrykk av været med å sjekke denne linken til weatherbase
Tiger Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Da jeg bodde i London, gikk jeg aldri med tykke vinterjakker og lue, som jeg gjør her i Oslo. Høstjakke, skjerf, hansker og ikke minst paraply var i alle fall min utrustning. I tillegg er det ikke mange dagene med snø der.
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Det er ikke mye snø og sludd slik som i Norge, men det kan til gjengjeld blåse ganske surt i januar. Men Norge-temperaturer er det nok ikke! Jeg var der tidlig i desember og tidlig i februar i år, og da var det kaldt - slik at man gikk med kåpe/vinterjakke og skjerf.
marsy Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 jeg har ikke vært der i januar, men har vært der bl.a. i februar. Jeg ville ha sammenlignet været med høstvær i Norge. Genser og en tynn jakke burde være nok. Det snør ikke så veldig mye der, men det kan være litt kaldt i luften og litt kald vind.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Det kan faktisk bli ganske så surt og kaldt i London om vinteren. Ikke så stor fare for snø, men iskald vind som du omtrent føler helt inn i skjelettet. Har selv opplevd januar-vær som både har vært mildt og deilig, og fryktelig kaldt og ufyselig. Ta med de vanlige vinterklærne som du bruker i Norge; tykk jakke/kåpe, skjerf, votter og lue, da er du iallefall "safe". God tur.
Mona Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Jeg har bodd i London fra september til februar. Det var mye mildere i januar enn her hjemme, men til gjengjeld var det iskaldt noen uker før jul en gang.
Gjest Tweetypie Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Været er mer rått synes jeg i London. Har også bodd blant annet i London og Sør England. Frøs alltid baken av meg i November-Februar når den sureste vinden kom innover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå