Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 Noen som vet hvordan det er å reise til London i januar med tanke på været? Er det iskaldt der borte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Ikke kaldere enn her ihvertfall. Var i London i januar for to og et halvt år siden, jeg tror det regnet ganske mye... men det er mye salg også, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 Hei Du kan få et inntrykk av været med å sjekke denne linken til weatherbase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Da jeg bodde i London, gikk jeg aldri med tykke vinterjakker og lue, som jeg gjør her i Oslo. Høstjakke, skjerf, hansker og ikke minst paraply var i alle fall min utrustning. I tillegg er det ikke mange dagene med snø der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 Det er ikke mye snø og sludd slik som i Norge, men det kan til gjengjeld blåse ganske surt i januar. Men Norge-temperaturer er det nok ikke! Jeg var der tidlig i desember og tidlig i februar i år, og da var det kaldt - slik at man gikk med kåpe/vinterjakke og skjerf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 9. august 2006 #6 Del Skrevet 9. august 2006 jeg har ikke vært der i januar, men har vært der bl.a. i februar. Jeg ville ha sammenlignet været med høstvær i Norge. Genser og en tynn jakke burde være nok. Det snør ikke så veldig mye der, men det kan være litt kaldt i luften og litt kald vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #7 Del Skrevet 9. august 2006 Det kan faktisk bli ganske så surt og kaldt i London om vinteren. Ikke så stor fare for snø, men iskald vind som du omtrent føler helt inn i skjelettet. Har selv opplevd januar-vær som både har vært mildt og deilig, og fryktelig kaldt og ufyselig. Ta med de vanlige vinterklærne som du bruker i Norge; tykk jakke/kåpe, skjerf, votter og lue, da er du iallefall "safe". God tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 9. august 2006 #8 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har bodd i London fra september til februar. Det var mye mildere i januar enn her hjemme, men til gjengjeld var det iskaldt noen uker før jul en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweetypie Skrevet 9. august 2006 #9 Del Skrevet 9. august 2006 Været er mer rått synes jeg i London. Har også bodd blant annet i London og Sør England. Frøs alltid baken av meg i November-Februar når den sureste vinden kom innover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå