Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Hva er egentlig greia med disse Mulberry-veskene? Ser at Ebba von Sydow og andre svensker er helt gærne etter sånne. Tydeligvis var Mulberry Roxanne veldig populær i 2005, nå er det Bayswater og Elgin som gjelder. Jeg har vært inne på hjemmesiden til mulberry og sett ( http://www.mulberry.com/ ) og de er jo kjempefine, men akk så DYRE! Er det så bra kvalitet, eller betaler man stort sett for merket?
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Ja, man betaler mye for merket. Men jeg tør påstå at det ofte er bedre kvalitet på disse tingene. Kommer helt klart an på hva du kjøper.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Tror det er veldig god kvalitet på de veskene! Jeg har mest lyst på Bayswateren, den virker mer klassisk enn Roxanne. Elgin var også kjempefin, den har jeg ikke lagt merke til før! Liker best de brune utgavene, heller enn de svarte.
Tristessa Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Jeg synes egentlig ikke Mulberryveskene er så sinnsvakt dyre når man ser i forhold til andre vesker (Fendi og Balenciaga er for eksempel helt vanvittig priset), dessuten har Mulberryveskene et mer tidløst utseende som gjør at de kan brukes sesong etter sesong uten at de ser "feil" ut. Jeg digger Mulberry og gleder meg til jeg får råd til å kjøpe vesker derfra.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Jeg synes egentlig ikke Mulberryveskene er så sinnsvakt dyre når man ser i forhold til andre vesker (Fendi og Balenciaga er for eksempel helt vanvittig priset), dessuten har Mulberryveskene et mer tidløst utseende som gjør at de kan brukes sesong etter sesong uten at de ser "feil" ut. Jeg digger Mulberry og gleder meg til jeg får råd til å kjøpe vesker derfra. ← ....jeg og. Personlig vil jeg gå for Emmy.
Zest Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Jeg er Mulberry-avhengig, det anbefales ikke. Selvfølgelig betaler man mye for merket, men kvaliteten er også helt super. Det merker man straks man tar på dem, hele "greia" med Mulberry er skinnet. Det er ubehandlet, og vesken bærer derfor preg av hvordan du behandler den. Den kan fort se "slitt" og vintage ut hvis man ikke behandler den, eller den kan holde seg pen år etter år, alt etter egen personlighet. I København så jeg for eksempel en jente med den slitneste Bayswateren i oak, men på henne var den helt fantastisk kul! Jeg hadde dog aldri fått meg til å mishandle vesken såpass... Som Tristessa sier er ikke prisene så ille i forhold til andre designmerker heller, og de fleste er så klassiske i stilen at de holder år etter år. Selv har jeg en Annabelle i oak, som begynner å se perfekt "brukt" ut, jeg har brukt den stort sett daglig siden jeg kjøpte den i vår. Siste tilskudd er en svart Bayswater, I'm in love. Uff, rene Mulberry-avhandlingen!
Zest Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 ...og selv om jeg virkelig burde ha shoppet fra meg på Mulberry-fronten for flere år fremover, har jeg et par på ønskelisten... Annie og Euston i Oak er fantastisk kule, og så ønsker jeg meg en weekend-bag. Enten den klassiske Racing Clipperen, eller Picadilly, som er gigant-utgaven av Bayswater. Dream on.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Elgin i lyst skinn (oak?) var jo nydelig!! Når jeg en gang i tiden blir ferdig med studenttilværelsen og får meg jobb, skal jeg slå til og kjøpe en sånn. Jeg liker digre vesker for jeg drasser alltid med meg så masse stæsj. Bayswater ser ut til å være mest klassisk av alle Mulberry-veskene, veldig enkel og elegant. Så var det masse andre fine vesker der også.....*gleder meg til jeg får fast inntekt...*
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Enig med dere over; Mulberry er både klassisk og tidløst. Men.... vet noen av dere hvor mye f.eks Elgin koster her i Norge? Har ikke turt å spørre om prisen i butikken enda
Zest Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Hvis jeg ikke husker feil koster Elgin rundt 5.800.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #11 Skrevet 9. august 2006 Hvis jeg ikke husker feil koster Elgin rundt 5.800. ← Hmm, kanskje den kommer på salg til høsten?? Kanskje 50% salg tilogmed? *optimistisk nå*
Zest Skrevet 10. august 2006 #12 Skrevet 10. august 2006 Hmm, kanskje den kommer på salg til høsten?? Kanskje 50% salg tilogmed? *optimistisk nå* ← Ikke på en stund ihvertfall... Det var salg på Mulberry-butikken i mai før de flyttet, veskene som er inne nå er fra den nye kolleksjonen. I Sverige selger de ut hele kolleksjonen hver sesong, ikke så mye av det her dessverre.
Gjest Gjest_mex_* Skrevet 10. august 2006 #13 Skrevet 10. august 2006 Tror det er veldig god kvalitet på de veskene! Jeg har mest lyst på Bayswateren, den virker mer klassisk enn Roxanne. Elgin var også kjempefin, den har jeg ikke lagt merke til før! Liker best de brune utgavene, heller enn de svarte. ← De er sjokoladebrune, ikke svarte.
Zest Skrevet 10. august 2006 #14 Skrevet 10. august 2006 De er sjokoladebrune, ikke svarte. ← De finnes i mange farger, og både sjokoladebrun og svart. Jeg har den svarte nemlig.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #15 Skrevet 10. august 2006 Hvis jeg ikke husker feil koster Elgin rundt 5.800. ← Det var jo ikke så altfor ille - hadde trodd de kostet mer. Da skal jeg innom butikken idag og titte.
Gjest Gjest_mex_* Skrevet 10. august 2006 #16 Skrevet 10. august 2006 De finnes i mange farger, og både sjokoladebrun og svart. Jeg har den svarte nemlig. ← Finnes Elgin i svart? Det visste jeg ikke...
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #17 Skrevet 10. august 2006 Finnes Elgin i svart? Det visste jeg ikke... ← Ja, både Elgin og Bayswater finnes i svart. Tror det er ganske nytt, før tror jeg de bare hadde dem i lys- og mørkebrunt.
Zest Skrevet 10. august 2006 #18 Skrevet 10. august 2006 Ja, både Elgin og Bayswater finnes i svart. Tror det er ganske nytt, før tror jeg de bare hadde dem i lys- og mørkebrunt. ← Nope, den har eksistert i mange farger siden den bla lansert, i våres hadde de f.ex i oliven og lavendel. Utvalget på nett er mye smalere enn det de har i butikken.
Frank Skrevet 10. august 2006 #19 Skrevet 10. august 2006 Spør dere meg, så tror jeg det er EMMY fra Mulberry som blir årets IT;)
Fashion.Faux.Pas Skrevet 10. august 2006 #20 Skrevet 10. august 2006 Helt enig ^^^ Emmy er IT veske til vinteren.... Den er nydelig... Om dere går inn på www.costume.no så kan dere prøve å vinne en:) (men ikke si det til noen, vil vinne den selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå