Amanlis Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg har lyst på en ny matboks, men helst uten prinsesser og Spiderman. Noen som vet om butikker, gjerne nettbutikk, som har fine matbokser til voksne? (Mulig dette innlegget er postet på feil sted, men da flytter dere vel på det modder?)
Amalie_85 Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Min er fra Rema 1000 og har en bamse og en type 2 på seg. Den syns jeg er veldig kul. Bortsett fra bamsen. Liker den jeg
Arwen Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Jeg er veldig fornøyd med Tupperware sin selv om den ser fryktelig kjedelig ut da.
Amanlis Skrevet 8. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2006 Jeg er veldig fornøyd med Tupperware sin selv om den ser fryktelig kjedelig ut da. ← Men får jeg tak i den uten å gå på party?
Arwen Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Men får jeg tak i den uten å gå på party? ← Hvis du kjenner noen som driver med det eller har party innimellom så skal det gå greit
Arkana Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Pytt og Panne har mange i alle slags størrelser, og jeg tror Jernia har flere også.
Krista83 Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Jeg er veldig fornøyd med Tupperware sin selv om den ser fryktelig kjedelig ut da. ← Den lunchboksen? Den som kan deles opp? Den tror jeg at jeg vil ha...
Arwen Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Den lunchboksen? Den som kan deles opp? Den tror jeg at jeg vil ha... ←
Frk Doodad Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Jeg har en kjempefin fra Kitchen! Tofarget sak uten prinsesser eller superhelter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå