Gå til innhold

Nutrilett kur

*MEDUSA*

Anbefalte innlegg

Heisann.

Begynte på en Nutrilettkur i går, da jeg tilslutt har fått nok av tjukke meg.

Sluttet å røyke for et år siden og det kjenner jeg på hele meg.

Trener på studio 2-3 ggr pr uke, både styrke og kondisjon, men føler ikke det gir nok resultat :sur:

Jeg er 180 høy og veide i går morges 71 kilo :sjenert:

Målet er 65 kg :)

Merkelig hvor lite som skal til når man er vant til å være slank liksom :sjenert:

Har tatt godt av på en Nutrilett kur for noen år siden, i sammenheng med at jeg la på meg av medisiner. og vet det SKAL funke.

(motivere meg selv) Siden jeg er sååå glad i usunn og god mat.

Noen andre som holder på eller har erfaring med dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Begynte på en Nutrilettkur i går, da jeg tilslutt har fått nok av tjukke meg.

Sluttet å røyke for et år siden og det kjenner jeg på hele meg.

Trener på studio 2-3 ggr pr uke, både styrke og kondisjon, men føler ikke det gir nok resultat :sur:

Jeg er 180 høy og veide i går morges 71 kilo :sjenert:

Målet er 65 kg :)

Merkelig hvor lite som skal til når man er vant til å være slank liksom :sjenert:

Har tatt godt av på en Nutrilett kur for noen år siden, i sammenheng med at jeg la på meg av medisiner. og vet det SKAL funke.

(motivere meg selv) Siden jeg er sååå glad i usunn og god mat.

Noen andre som holder på eller har erfaring med dette? :)

Hmmmm.. syns du høres slank ut jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også du høres slank ut. Men hvis du vil gå ned og holde deg der bør du uansett gjøre noe med kostholdet ditt, ikke det at det høres ut som du trenger det, men siden du vil det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BagLady

Når du allerede er så slank, vil nok ikke en nutrilettkur gi deg resultatene du vil heller. På kort sikt vil du kanskje gå ned i vekt, men det vil i såfall bare være vann og muskler, og begge deler er deler du trenger. Etter kuren vil vannet komme tilbake og musklene er erstattet med fett. Fettet veier mindre enn musklene, men tar mer plass og gir deg ikke en stram og fin kropp. Muskler er dessuten med på å holde forbrenningen oppe. Jeg råder deg til å kjøpe siste nummer av iForm, der slike hurtigkurer er sammenlignet med mer langsiktige livsstilsendringer. Jeg tror at dersom du ønsker de resultatene du sier, er kosthold og trening den eneste løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du allerede er så slank, vil nok ikke en nutrilettkur gi deg resultatene du vil heller. På kort sikt vil du kanskje gå ned i vekt, men det vil i såfall bare være vann og muskler, og begge deler er deler du trenger. Etter kuren vil vannet komme tilbake og musklene er erstattet med fett. Fettet veier mindre enn musklene, men tar mer plass og gir deg ikke en stram og fin kropp. Muskler er dessuten med på å holde forbrenningen oppe. Jeg råder deg til å kjøpe siste nummer av iForm, der slike hurtigkurer er sammenlignet med mer langsiktige livsstilsendringer. Jeg tror at dersom du ønsker de resultatene du sier, er kosthold og trening den eneste løsningen.

Ja jeg vet jo du egentlig har rett, tatt av to kilo på to dager, sier seg selv det er masse vann og en tom magesekk :sjenert:

Leste faktisk i form i dag på jobben :) Får bare håpe jeg klarer å trene mere styrke for å stramme opp, det er vel kansje der egentlig skoen trykker... Drar jo etterrhvert på åra :grine:

Endret av *MEDUSA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...