Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Harry: Thigts, disse stygge knebuksene under skjørt. Fake Diorsolbriller Spisse støvletter, såkalte Myggjagere Blodharry: 2 hull eller fler i ett øre.Vanvittig stygt! Fake R&R VB bukse! Spesielt den hvite. Bleket hår med ettervekst. Vesker fra Frriis Smykker fra Glitter
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Harry: Folk som bare sier negative ting Blodharry: Folk som bare sier masse negative ting.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Fint at du ville dele dette med oss JallaJalla, så vi gjenkjenner en harry hvis vi skulle møte en. Jammen fikk du demonstrert din gode smak i samme slengen.
Amalie_85 Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Bleket hår med ettervekst syns jeg ikker er så ille jeg. Visst det er til 1mm- 1 kanskje 2 cm. Er det 15 cm ettervekst er det jo ikke noe fint da. Men når det er litt så gir det litt spill i håret syns nå jeg.......
Gjest Hedda Gabler Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Glem alt jeg skrev ovenfor. Må bare få det ut: Rottehale er ekstremt superharry! Ikke la småguttene deres ha det!
Amalie_85 Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Glem alt jeg skrev ovenfor. Må bare få det ut: Rottehale er ekstremt superharry! Ikke la småguttene deres ha det! ← Så sant så sant. Husker når jeg var liten hadde de større gutta det. Og de så så ekle ut. Men det er heldigvis ikke så in nå da som jeg kan se hvertfall
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Innlegget er mitt. ← Jeg beundrer ditt mot til å tre frem.
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #9 Skrevet 8. august 2006 Jeg syns det er enda verre med folk som betaler flere tusen for EKTE dior-briller (selv syns jeg de er hæslige, ekte eller ei)
Gjest BagLady Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 Er bare innom for å avlevere mitt bidrag til denne høyverdige debatten. Sånn, der var det gjort.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #11 Skrevet 8. august 2006 Jeg syns det er enda verre med folk som betaler flere tusen for EKTE dior-briller Også skal de dytte nedover hue til alle hvor mye de kostet.
Pauline Skrevet 8. august 2006 #12 Skrevet 8. august 2006 Har hermed funnet ut at jeg er en mellomting av harry og blodharry - og er helt komfortabel med det. God natt og sov godt!
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #13 Skrevet 8. august 2006 Hoho ja. Skjønner ikke noen ønsker å se ut som insekter jo!
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #14 Skrevet 8. august 2006 Harry: Logoflashing med flere forskjellige logoer Blodharry: Fake LV-vesker, Dior-solbriller og gud vet hva.
Gjest en gjest Skrevet 9. august 2006 #16 Skrevet 9. august 2006 Harry: Folk som bare sier negative ting Blodharry: Folk som bare sier masse negative ting. ← Fint at du ville dele dette med oss JallaJalla, så vi gjenkjenner en harry hvis vi skulle møte en. Jammen fikk du demonstrert din gode smak i samme slengen. ← Godt sagt begge to.
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #17 Skrevet 9. august 2006 -og forresten så er rottehale på vei inn igjen blandt gutter under tretten.
JallaJalla Skrevet 9. august 2006 #18 Skrevet 9. august 2006 Flere blodharry ting: Rottehale på guttunger og hull i øret. Harry: Tatoverte damer og ring i navelen
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #19 Skrevet 9. august 2006 Fake merkeklær i alle varianter er harry. Chihuahuahunder til pynt er blodharry (når de har matchende klær som eiern). "Glamourmodeller" er blodharry. Rullings = blodharry (da kan man heller slutte).
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #20 Skrevet 9. august 2006 Flere blodharry ting: Rottehale på guttunger og hull i øret. Harry: Tatoverte damer og ring i navelen ← Veldig enig, spesielt i det siste. Damer skal ikke ha tattoveringer. Piercing var hipt på 90-tallet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå