Gjest Minimi Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 (endret) Hva skriver jeg i en nabovarsel når jeg skal ha fest?? Bor i borettslag, i 4-mannsbolig. Treneger svar fort.. Må få gitt di i kveld. For skal ha fest til lørdagen.. Endret 8. august 2006 av Minimi
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Legg en lapp i alle postkassene det gjelder. Eller ring på døra og si fra. Eller heng opp lapp f.eks på postkassestativet om dere har sånn lapphengedings der.
Arkana Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 "Hei! Jeg feirer xxx (evt bare "skal ha fest") på lørdag og ber derfor om forståelse for at det vil bli noe støy/høy musikk fra min leilighet fra kl. xx til kl xx. Hilsen Minimi i 3 B"
Gjest Minimi Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 (endret) Tenkte å legge i postkassene. men hva skal jeg skrive??? Endret 8. august 2006 av Minimi
Arkana Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Tenkte å legge i postkassene. men hva skal jeg skrive??? ← Les innlegget mitt over her.
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 sorry, leste litt feil (som vanlig...) og trodde du mente hvordan du skulle overlevere beskjeden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå