dragonfly Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 I DAG ER DEN STORE ORGASME DAGEN Var inne om kondomeriet og fikk en gratis vibrator :enig_anim: Måtte bare skryte. *lykkelig* Ha en orgasmer-rik dag folkens
Gjest Mireya Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Hrmf, hva er vitsen med å legge inn sånne innlegg så tett opptil butikkenes stengetid? Gratulerer med ny gratis venn
Amalie_85 Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 HVA???? FIKK? Få en til meg og. selv om jeg har fått sex i dag
Gjest Lanyah Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Jeg òg vil ha! Hvorfor må jeg bo så langt unna alt! Eg visste ikke at det var orgasme dag en gang jeg....!
Gjest c",) Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Alt håp er ikke ute for dere som vil ha en gratis vibrator. Bestill vare fra kondomeriet idag så får dere en gratis vibrator. Tilbudet gjelder kun idag http://www.kondomeriet.no/aspx/login.aspx?...%2fDefault.aspx
Gjest Søt Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Og jeg fikk den deiligste sprut orgasmen av kjæresten igår Måtte jo feire dagen Trenger ikke vibrator, når kjæresten elsker å gå ned på meg nesten hver dag, og eeeelsker å slikke meg til jeg kommer høyt og fornøyd
engelen ane Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 HVA???? FIKK? Få en til meg og. selv om jeg har fått sex i dag ← Jeg og....... Men skulle hatt en ny dildo for det da! Også graaatis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå