dragonfly Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Noen her inne som vet om noe virkelig feel-good musikk... Sånn som du gjerne ser på filmer som du bare blir helt glad av??? Eller er det bare meg som føler sånn?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Just like heaven med The Cure får meg glad bestandig!!
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Led Zeppelin - The battle of Evermore da vil jeg bare sitte i en blomstereng med blomsterkrans på hodet og smile ikke zant
mee mee Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 det er mulig det, var bare bob marley som kom opp da jeg søkte på sangen, og det var rett sang når jeg lastet den ned, men ikke vet jeg.. er jo ikke bob marley "stil" akkurat..
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Just like heaven med The Cure får meg glad bestandig!! ← Så det er flere av oss . Denne setter jeg på når jeg er i dette merkelige glad, men litt nostalgisk glad/trist humør. Den setter meg 15 år tilbake i tid med en gang, fabelaktig låt. Crazy med Seal og Connected med Stereo Mc's er også to låter som virker på samme måte.
Gjest fluesmekker Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 (endret) All You Need is Love, When You're Sixty-Four og I Saw her Standing There av the Beatles får meg i godt humør. Ellers har jeg masse "feel good" sanger jeg! I Walk the Line - Johnny Cash (because you're mine..) You Really Got Me Now- The Kinks (you got me so I don't know what I'm doing) Happy Together - The Turtles (I can't see me loving nobody but you) Are You Gonna Be My Girl - Jet (you look so fine and I really gotta make you mine) Do You Want To - Franz Ferdinand (well do you, do you, do you wanna go) The Rockafella Skank - Fatboy Slim (check it out now, the funk soul brother) Basket Case - Green Day (am I just paranoid or am I just stoned?) Let Me Entertain You - Robbie Williams (come and sing a different song) Sweet Home Alabama - Lynyrd Skynyrd (where the skies are so blue) Bad Boys - Bob Marley (whatcha gonna do when they come for you) Flagpole Sitta - Harvey Danger (I'm not sick but I'm not weeeell) Tubthumper- Chumbawumba (I get knocked down, but I get up again) Mmm mmm mmm mmm - Crash Test Dummies (Mmm mmm mmm mmm) One Way or Another - Blondie (.. I'm gonna get you) Parklife - Blur (all the people, so many people) Take On Me - AHA (take me oooooooonnn. hehe) er noen jeg kommer på Ble i godt humør av å sitte her å synge Endret 10. august 2006 av fluesmekker
Lipstick Skrevet 11. august 2006 #10 Skrevet 11. august 2006 En del sanger av Blondie får meg i godt humør Donna Summer - Hot Stuff. Grease låter. Kom Igjen Lena av Håkan Hellström. Vengaboys! Og Ingenting
Gjest fluesmekker Skrevet 11. august 2006 #11 Skrevet 11. august 2006 Men du bare absolutt MÅ høre Happy Together i Leningrad Cowboys' versjon- backet av New Army Ensemble (digert russisk mannskor av den klassiske sorten). På samme CD finner du Sweet Home Alabama, Those Were The Days, Just a Gigolo, Yellow Submarine osv osv i helt geniale kommunist-punk-folk-finsk-aksent-rock-versjoner. Total Balalaika Show!! Hehe, høres veldig underholdende ut, det må jeg høre!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 11. august 2006 #12 Skrevet 11. august 2006 Rammstein er veldig feelgood-musikk. Man fylles med energi med det samme
Gjest *kosejoker* Skrevet 11. august 2006 #13 Skrevet 11. august 2006 The Kooks - She Moves In Her Own Way The Kooks - Naive The Feeling - Never Be Lonely Gode gamle Monty Python - Always Look On The Bright Side Dolly Parton - 9 to 5 Candi Stat feat. The Source - You Got The Love N-Trance - Set You Free The Killers - Somebody Told Me
Gjest Kajakken Skrevet 3. mai 2008 #14 Skrevet 3. mai 2008 Kan ikke unngå å bli i skikkelig godt humør av Feeling Good av Michael Bublè.
mee mee Skrevet 3. mai 2008 #15 Skrevet 3. mai 2008 har mange sanger, kan nevne: Feits- 1234 The libertines- Dont look back into the sun MGMT- the handshake The kooks- ooh la Bob marley- Three little birds Razorlight- golden touch Det var noen jeg kom på..
Kitsune Skrevet 3. mai 2008 #16 Skrevet 3. mai 2008 US3 - Cantaloop (Flip fantasia) Roisin Murphy - Overpowered Counting Crows - Mr. Jones Alice Cooper - poison Smoke City - Underwater love
Gjest Casey Skrevet 4. mai 2008 #17 Skrevet 4. mai 2008 Noen her inne som vet om noe virkelig feel-good musikk... Sånn som du gjerne ser på filmer som du bare blir helt glad av??? Eller er det bare meg som føler sånn? "Feel good" begrepet er veldig flytende, da folk oppgir den musikken som de synes er bra, og da blir det veldig individuelt hva som er feel good. Det sier seg selv at når alt fra Rammstein til Mozart nevnes, da er begrepet for vidt. Innen filmsjangeren er det enklere hva som er "feel good": det går i typisk kjærlighetsfilmer og drama som ender bra. "You've got mail", "Sleepless in Seattle", "Meeting the parents", "Bridget Jones" og andre Noen mener dette er feel good: http://www.youtube.com/watch?v=4w9EksAo5hY Andre (som meg) mener at dette er feel good: http://www.youtube.com/watch?v=D0-_i43VPyw
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #19 Skrevet 4. mai 2008 http://youtube.com/watch?v=j7g6LenMQ5E&feature=related
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå