Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nærmest forelsket i min egen avartar. Blir glad hver gang jeg ser den.. :ler:

Hva slags forhold har du til din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Startscenen i Barbarella der Jane Fonda er vektløs i plysjromskipet sitt er den kuleste filmscenen jeg vet om. Derfor! :)

Gjest gjesta
Skrevet

Blir glad når jeg ser min også- fordi jeg elsker blomster. Også er det en spesiell bukett for meg da :)

Skrevet

Den er jo veldig meg da. :sjarmor:

Skrevet

Bena mine har blitt meg .. og har jeg en annen avatar - kjenner jeg meg ikke igjen :ler:

Gjest King James
Skrevet

Jeg har så mange forskjellige avatarer at jeg egentlig ikke har noe forhold. Men den jeg har nå har jeg fordi ( Tsar Aleksander II ) som det er på avataren. Er den Keiser ( tsar ) i Russland som jeg mener gjorde mest politisk og hvar den som var mest villig til og modinisere Russland.

Han er nr 2 av de Tsarene jeg finner mest fasinerende

så det er grunnen. Men jeg kommer nok til og bytte igjen. Jeg går fort lei av og ha den samme avataren i lengre perioder

Gjest fluesmekker
Skrevet

Tja. Det er jo gode gamle Trinity da. Litt tilfeldig, bladde igjennom avatar mappa mi og så passet han liksom inn. Vet ikke jeg.

Det er forresten tøffeste intro til en film, når han kommer til byen sovende på "kjelka" bak hesten som lunter i vei. Skitten og mannesøt. Tror egentlig ikke jeg har sett hele filmen, men har sett deler av den så mange ganger.

Skrevet

Jeg leter enda etter det "rette" avataret. Så jeg er ikke fornøyd med min :grine:

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg liker min fordi jeg synst øyer er noe spesielt, sjelens speil! ;)

Skrevet
Jeg liker min fordi jeg synst øyer er noe spesielt, sjelens speil! ;)

Er det øyet ditt? Sinnsykt pent øye var det i hvertfall!

:)

Takker for alle svar, morsomt å lese de :)

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Jeg liker min, først fordi tigere er noen flotte dyr, og fordi jeg syns akkurat dette bildet, av bare øynene, det er så raaaaaaaawwwwwwwwwrr... med bare øynene... hehe..

huff jeg er dårlig til å forklare...

Edit: når jeg ser den igjen, så er den egentlig ikke raaaaaawwrrr...

samma det, jeg syns bare at avataren min er ganske så fin!

Endret av Chic
Skrevet

Jeg må si jeg har et ganske så avslappet forhold til min avatar. Den duger og jeg gidder ikke lete etter et annet.

Gjest Lanyah
Skrevet (endret)

Nei, er nok ikke mitt! :) Men takk uansett! :klem:

Endret av Lanyah
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg elsker avataren min fordi den får frem det beste i meg, både fremdriften, gratien og kroppsfasongen.

Skrevet

Jeg hadde en loffskive som spratt opp av brødristeren. Den var egentlig midt i blinken, men jeg ble så lei av å se på den. Sikkert dere andre også. Etter det har jeg vært på desperat leting etter loff, toast, baguette you name it. Men det er ikke lett. Fiiner bare jordbær og sånt. :overrasket:

Nå har jeg funnet denne 'Pillsbury-dough-boy' , han kan man i alle fall lage loff av, og da er jeg ganske nære synes jeg. :ler: Ikke rører han på seg heller.

Skrevet
Jeg elsker avataren min fordi den får frem det beste i meg, både fremdriften, gratien og kroppsfasongen.

Ja, spesielt gratien må berømmes.

Gjest Anerikke
Skrevet

Jeg husker godt da jeg tok bildet, og jeg blir glad når jeg ser på det :)

Skrevet
Jeg hadde en loffskive som spratt opp av brødristeren. Den var egentlig midt i blinken, men jeg ble så lei av å se på den. Sikkert dere andre også.

Kjente deg ikke igjen jeg... :sjenert:

Nei, jeg ble ikke lei den... ;)

Jeg har den fineste ugla jeg fannt, og JEG liker den.

Den er jo "meg"... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...