superlove Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg ble så nyskjerrig på hva dere skal ha/hadde som musikk. Vi skal ha: Inngang: ? Salmer: 1. Å leve, det er å elske 2. Alltid freidig 3. Kom, kom å hør et gledens ord Annet: Tror ikke vi skal ha noe Utgangsmarsj: Mendelssohn, F. Fra en midtsommernattsdrøm
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Inngang: Brudemarsj fra Garmo Solistinnslag: Saxofon: A time for us fra Romeo og Julie Salmer: Nå er det morgen og Guds godhet sang i sinnet Solistinnslag: Den finaste e´ veit (Hellbillies) Utgang: Nordraak: Purpose Bare tre dager igjen
superlove Skrevet 9. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2006 Bare tre dager igjen ← Lykke til Flere som vil dele? Trenger flere forslag
miss77 Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Inngangsmarsj: Finn Andersens "Brudemarsj" Solosang: Fields of Gold Salme: Å leva det er å elska Solosang: Mitt hjerte er ditt Solosang: The water is wide Utgangsmarsj: Rikard Norderaaks "Purpose"
Angel2006 Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Inngangsmarsj Trumpet Tune - Å leve det er å elska Musikk : You raise me up - Guds godhet sang i sinnet Musikk : Mareba blue Utgangsmarsj Brudemarsj av Jan Førde 3 dager igjen her også... GLEDER og GRUER meg litt
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Inn: Human Tune (organisten i kirken har komponert den selv, fantastisk flott) Salme: Å leva det er å elska Salme: Gud velsigne desse to Fløytesolo: The Rose Salme: Guds godhet sang i sinnet Ut:Brudeslått fra Øre.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 inn: Canon salme: å leva... solo: Stand by me (ikke den kjente... en annen versjon) ut: trumpet tune
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Vi hadde inngangsmarsj: "jesu joy of Man`s desiring" Solist: "Å kunne æ skrive "(Lars Bremnes) Utgangsmarsj: "Bruremarsj fra Løddingen"( vokalt) Pluss to salmer
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 Inngang: Tir n'a noir (uten tekst...bare intrumental) Det andre har jeg ikke tenkt på enda...men vi e jo i USA så det blir vel ikke akkurat det som er vanlig her hjemme tipper jeg.
miss77 Skrevet 10. august 2006 #10 Skrevet 10. august 2006 Inngang: Tir n'a noir (uten tekst...bare intrumental) Det andre har jeg ikke tenkt på enda...men vi e jo i USA så det blir vel ikke akkurat det som er vanlig her hjemme tipper jeg. ← Er vel høyst vanlig med Medelsons byllupsmarsj o.l i amerikanske bryllup. De lokale norske derimot er vel neppe på reportoaret til en amerikans organist
*Emma* Skrevet 10. august 2006 #11 Skrevet 10. august 2006 Er vel høyst vanlig med Medelsons byllupsmarsj o.l i amerikanske bryllup. De lokale norske derimot er vel neppe på reportoaret til en amerikans organist ← Joda et par av sangene i Norge er vel valig der borte og. (Kjente igjen et par på lista vi fikk...men de pleier å ha massevis og mye av det var helt ukjent for meg ihvertfall.) Der er jo vanlig der at mange flere enn bruden går ned midgangen til musikk...først kommer presten....så brudgommen gjerne med brudens mor og sin egen....så hennes forlover og hans...også de voksne brudepikene...så de små brudepikene og ring bærerne også kommer bruden m far til slutt...og hver "gruppe" har gjerne sin marsj/sang... Vi driter forøvrig en lang marsj i dette og kun brud og far skal gå ned midgangen til musikk...de andre skal få finne plassene sine i fred og ro uten formye ståhei
mowgli Skrevet 21. september 2006 #12 Skrevet 21. september 2006 Noen fler som vet hva de skal ha av musikk?
Gjest Septima Skrevet 21. september 2006 #13 Skrevet 21. september 2006 Nesten sikkert at det blir Trumpet voluntary som inngangsmarsj, noe annet vet vi ikke enda.
Pooh Skrevet 21. september 2006 #14 Skrevet 21. september 2006 Inngangsmusikk for gjester, forlovere, brudepiker osv: Bjølleslåtten Inngangsmarsj: Bruremarsj fra Seljord Utgangsmarsj: Brureslått fra Haus Mye tradisjonell norsk musikk her som dere ser. Alt skal spilles av solist paa Hardingfele. Tre dager igjen!
Susan Sto Helit Skrevet 22. september 2006 #15 Skrevet 22. september 2006 Vi hadde brudemarsj fra Garmo inn, og det er den ene tinge vi begge virkelig husker fra kirken. (At det var et helt nydelig valg.) Kjempefornøyd. Som alternativ vurderte vi Prinsen av danmarks marsj (Trumpet vulentary?)
Gjest niomi Skrevet 22. september 2006 #16 Skrevet 22. september 2006 Det er for sent å endre noe i ettertid, men skulle jeg valgt marsjer i dag, hadde jeg gått for Hung Up som inngangsmarsj og Happy Together (Leningrad Cowboys) som utgangsmarsj. Total balalaika show! Forutsetter kanskje at det ikke er den stiveste settingen da ← Dritbra! Tror jeg noe t.o.m. min kjære kunne godtatt.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #17 Skrevet 25. september 2006 Ser at det er flere som nevner brudemarsj fra Garmo her, og vi skal gifte oss i en kirke som heter Garmokirka. ¨Hadde jo vært kult å bruke den hvis den passer prøver å laste den fra internett, men kommer ikke noen opp. Noen side på internett jeg kan finne denne marsjen??
mowgli Skrevet 25. september 2006 #19 Skrevet 25. september 2006 Du finner den her ← Super link!! Tusen takk :bukke: :bukke: :bukke:
Gjest niomi Skrevet 25. september 2006 #20 Skrevet 25. september 2006 Jeg ELSKER trompetmusikk, så jeg har hørt igjennom alle klippene. Opptil flere ganger. Skal nok giftes en dag, i såfall på Tinghuset, og har funnet ut at jeg vil ha broren min (bad ass på trompet) til å spille tir n'a noir for oss. Og så vil jeg ha "bruregang" inn i festsalen om kvelden når alle gjestene har satt seg til bords, da med meg og min kjære til tonene av brass brothers. Min kjære liker ikke korpsmusikk, så det spørs om jeg får viljen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå