Gå til innhold

Problemer med å komme

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste par månedene har jeg hatt problemer med å få klitorisorgasme når typen har slikket eller fingret meg. Han vet veldig godt hva han skal gjøre der nede, og gjennomfører det fantastisk godt, så det står ikke på at han gjør noe feil. Når jeg holder på med meg selv, så er det ikke noe problem. Men jeg vet jo nøyaktig hvilke knapper jeg skal trykke på, og når. Og det er sånne ting som er litt vanskelig å fortelle til typen der og da.. Men alt i alt er det egentlig ingen grunn til at jeg ikke skal komme. Så jeg lurer litt på om det kan være fordi jeg ikke slapper av der nede. Hver gang han treffer denne lille "knappen" (hvilket han i grunn gjør hele tiden), så blir det en refleks at jeg spenner meg, siden det er så godt. Sånn har det vært tidligere også, og da har jeg jo kommet.

Noen som har vært/er i samme situasjon, eller som har noen råd å komme med?

Er jo blitt en smule frustrerende i lengden..

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De siste par månedene har jeg hatt problemer med å få klitorisorgasme når typen har slikket eller fingret meg. Han vet veldig godt hva han skal gjøre der nede, og gjennomfører det fantastisk godt, så det står ikke på at han gjør noe feil. Når jeg holder på med meg selv, så er det ikke noe problem. Men jeg vet jo nøyaktig hvilke knapper jeg skal trykke på, og når. Og det er sånne ting som er litt vanskelig å fortelle til typen der og da.. Men alt i alt er det egentlig ingen grunn til at jeg ikke skal komme. Så jeg lurer litt på om det kan være fordi jeg ikke slapper av der nede. Hver gang han treffer denne lille "knappen" (hvilket han i grunn gjør hele tiden), så blir det en refleks at jeg spenner meg, siden det er så godt. Sånn har det vært tidligere også, og da har jeg jo kommet.

Noen som har vært/er i samme situasjon, eller som har noen råd å komme med?

Er jo blitt en smule frustrerende i lengden..

:)

for meg var det tanker, og jeg hadde det helt likt som deg........så begynte jeg å fokusere på hva som egentlig skjedde og lot som jeg så det utenfra og tilogmed latet som det var meg som slikket ei dame...hehe....hjalp det...begynnte å kjenne og se for meg det han gjorde...absolutt alle bevegelsene.

Skrevet

Jeg gjør også det. Jeg blir på en måte en tredjeperson, og står ved siden av og ser på det han gjør med meg. Og det er tennende, absolutt. Men jeg kommer ikke av den grunn :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...