Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2003 #1 Skrevet 4. januar 2003 Vi gifter oss 31 mai og har nå begynnt å planlegge for alvor. Det jeg lurer på er hva slags farge dere skal ha som gjennomgangsfarge og hva passer for oss som gifter oss i mai? Trenger ideer!
anka Skrevet 4. januar 2003 #2 Skrevet 4. januar 2003 Vi hadde blå som vår gjennomgangsfarge. Blå roser i buketten. Blå roser som pynt på bordene. Blå hjerter til bordkort. Blå lys på bordene. Blå roser på bryllupskaka. Blå bånd rundt sangen. Jeg synes det var kjempe fint. Alle komenterte de blå rosene i buketten min. Lykke til med planleggingen, det er gøy!!!!
monja Skrevet 5. januar 2003 #3 Skrevet 5. januar 2003 Våre gjennomgangsfarger blir lyse. Jeg skal ha hvite roser i buketten med masse grønt og noe blått. Vi skal ha hvite duker med grønn og blå pynt, og telys.....Rosene på kaken skal være hvite med noe blått på, og grønne blader. Har inntrykk av at blått er ganske vanlig jeg.
meta Skrevet 6. januar 2003 #4 Skrevet 6. januar 2003 Vi skal ha hvitt og lilla fordi jeg er så veldig glad i lilla
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #5 Skrevet 6. januar 2003 Vi skal faktisk ha rosa som gjennomgangsfarge, men det blir ingen tutti frutti farge altså
Augustbrud02 Skrevet 6. januar 2003 #6 Skrevet 6. januar 2003 Vi hadde grønt og gull som gjennomgangsfarge, samt hvitt da. Ellers hadde vi "tema" i vårt bryllup, der absolutt alle tingene var "brent rundt kanten". Her ser dere litt av sangheftet som er slik brent rundt kanten: http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bor...ddekorasjon.jpg Forøvrig gikk alle blomstene i gul-oransj.
zeta5 Skrevet 6. januar 2003 #7 Skrevet 6. januar 2003 Vi skal også gifte oss 31.mai og har valgt blått som hovedfarge. Brudebuketten går i blått og sølv, borddeorasjonene skal også gå i blått. Siden vi skal ha sjømat kommer vi også til å pynte bordene med litt blåskjell osv.... tror det blir fint jeg :D
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #8 Skrevet 6. januar 2003 Heisann! Vi er gifte, men jeg kan liksom ikke la være å ta en titt inne på disse sidene igjen.HVitt og grønnt var våre farger. Buketten var hvit og grønn - litt gult i som bare gjorde prikken på i'en.. Alle rosene på boedene var hvite med masse grønnt rundt... Hvite servietter og grønne lys. Grønn marsipankake med hvite calaer. Den var bare rååstilig spør du meg :o). Grønne og hvite sanghefter! Masse annet også, men det var det jeg kom på i farten! Lykke til.... Klemmer fra CREAM
Tiffany Skrevet 7. januar 2003 #9 Skrevet 7. januar 2003 Hei Vi gifter oss også i mai. Vi skal har grønt, hvitt og sølv som farger. Dette går igjen i alt fra blomstene i kirken til bryllupskaken. Det eneste som kommer til å ha sterke farger er brudebuketten min. Tiffany
Loolaa Skrevet 7. januar 2003 #10 Skrevet 7. januar 2003 Gifter meg i slutten av juni! Og jeg liker litt sterke farger, jeg. Så det blir en blanding av plommerødt og lilla, ulike nyanser. Bukett i plommerødt, plommerøde menyer/bordkort, og telysholdere i ulike lillanyanser med blomsterblader i de samme fargene strødd utover duken (hvit). Tror det blir kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå