Gjest Litjtuppa ii Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Noen som har gode forslag til musikk som er lett å gå polynese til? Skal inn til byen i morgen, kansje det fins cder mer slike marsjer? Forslag? Og- trenger "trønderbrura" i en fin verson på cd eller noe lignende, skal spille den over høytaleranlegget under brudevalsen..Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Gifter meg på lørdag, så jeg trenger litt kjappe svar
Gjest Sativa Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Synes du skal droppe polynesen jeg, det er jo bare ekkelt og flaut å være med på. Har forresten aldri opplevd polynese i bryllupp, det er vel mere vanlig ved ball og lignende.
Gjest BagLady Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Arnsteins har Trønderbrura på CD. Kan ikke tro at jeg ikke logget meg ut for å skrive dette Jeg har den i CD-hylla, ja. Eller dette
Malama Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Synes du skal droppe polynesen jeg, det er jo bare ekkelt og flaut å være med på. Har forresten aldri opplevd polynese i bryllupp, det er vel mere vanlig ved ball og lignende. ← Du om det, jeg har aldri vært i et bryllup der vi IKKE har hatt det, og det er en tradisjon som er fin og helt utenkelig å IKKE ha i min familie i alle fall. Og det er ikke ekkelt og flaut, det har aldri jeg opplevd det som i alle fall. ER ikke akkurat vanskelig heller. Men de som absolutt ikke vil (eller ikke kan), typisk besteforeldre med krykker etc, samt en og annen "særing" sånn sm du, får jo lov til å stå over da, selvsagt.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 I tillegg er "Trønderbrura" en utrolig tacky vals.
Gjest Litjtuppa ii Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Okei, tror jeg bare dropper hele bryllupet jeg, har visst ikke planlagt noe bra virker det som.. Vi skal ha polynese og vi skal trolig ha "trønderbrura" som vals.. sorry mac..
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Vi skal ha Trønderbrura som vals og vi skal ha polynese. Har aldri vært i tvil. Det blir kjempebra! Lurer også på hva vi skal ha som polynese. Får høre med bandet, de har sikkert erfaring med det
Gjest Mrs Smith Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Ve et vennepar av dere ta seg av hele Polynesen! De kan ta seg av både musikken og å lære seg dansen, lede an osv. Så slipper dere mer å tenke på http://festplanlegging.blogspot.com/
mia83 Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 I tillegg er "Trønderbrura" en utrolig tacky vals. Vi skal også ha "Trønderbrura", fordi jeg er trønder seff.. Synes den er fin jeg. Heldigvis er det mange som har forskjellig smak...
Gjest Eurodice Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Noen som har gode forslag til musikk som er lett å gå polynese til? Skal inn til byen i morgen, kansje det fins cder mer slike marsjer? Forslag? Og- trenger "trønderbrura" i en fin verson på cd eller noe lignende, skal spille den over høytaleranlegget under brudevalsen..Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Gifter meg på lørdag, så jeg trenger litt kjappe svar Hva slags dans er polynese? Det skulle vel ikke være polonese du snakker om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå