Gå til innhold

Får snart fast jobb

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg får snart fast jobb som innkjøpsekretær i et stort firma i oljebransjen. Har jobbet der et år allerede. Jeg er 24år, har ikke utdannelse utover allmennfag, men har relevant arbeidserfaring.

Jeg har mange forskjellige oppgaver som innebærer endel ansvar. Alt fra å gjøre litt innkjøp til håndtere fakturaer (kalkulere og godkjenne)med store beløper.

Hva bør jeg sette som lønnskrav???

Jeg kan ikke gå ut ifra min lønn nå, ettersom den ble fastsatt da jeg var i en mye mindre krevende stilling de første to månedene.

Regner med jeg får tilbud en plass mellom 250 000- 310 000,- Men det er jo et rimelig stort sprang.... :klø: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvilken fagforening som er relevant for deg, men de vil i alle fall ha lønnsstatistikk som kan gi deg en pekepinn mtp hva som er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som jobber som det samme som deg i kommunen der jeg bor tjener kr 350 000,-, hun har ingen utdanning, og jobber med helt det samme som deg, men med mindre tall da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som jobber som det samme som deg i kommunen der jeg bor tjener kr 350 000,-, hun har ingen utdanning, og jobber med helt det samme som deg, men med mindre tall da...

Oj! Det var mye for ufaglært arbeidskraft i kommunen. Har hun vært lenge ansatt eller har hun fått jobb i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...