Gå til innhold

Til hvem som helst

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg var borte mellom 11 og 5 i dag. Kan noen fortelle meg sånn i korte og gjerne grove trekk hva som skjedde?

Gjerne noen spekulasjoner også.

Videoannonse
Annonse
Gjest BagLady
Skrevet

Bare vent litt så skal jeg ta og trekke fram noen gamle tråder til deg.

Skrevet (endret)
Jeg var borte mellom 11 og 5 i dag. Kan noen fortelle meg sånn i korte og gjerne grove trekk hva som skjedde?

Ikke mye og ingenting å spekulere i... Jo, forresten! Tror kanskje denne har potensiale som oppfølger til den etter hvert så kjente Tyrkia-tråden :sjarmor:

Endret av Leo
Gjest Gjesta
Skrevet
Ikke mye og ingenting å spekulere i... Jo, forresten! Tror kanskjedenne har potensiale som oppfølger til den etter hvert så kjente Tyrkia-tråden :sjarmor:

Ikke nå lenger, jeg har avsporet den.

Skrevet

Jeg så det! Du må ikke ødelegge moroa nå som jeg har rigget meg til med popcorn og greier! :sur::ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg så det! Du må ikke ødelegge moroa nå som jeg har rigget meg til med popcorn og greier! :sur:  :ler:

*besøker Leo, tar med smågodt*

Gjest Gjesta
Skrevet

Du er klar over at Vampyra snart tar og tar deg for den fiffige formuleringen?

Gjest BagLady
Skrevet

Da takker jeg gudene for at jeg tok feil av hvitløk og poteter i lunsjdisken på jobb i dag.

Gjest Gjesta
Skrevet
Da takker jeg gudene

Ingen årsak (ved en av dem).

Gjest BagLady
Skrevet
Ingen årsak (ved en av dem).

Det er nesten så jeg får lyst til å bruke denne :kyss:

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er nesten så jeg får lyst til å bruke denne  :kyss:

*vender det andre kinnet til*

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg forstua tommelen, og spekulerer på om jeg burde gått til legen. :grine:

Gjest splæsj
Skrevet

Ja.

Du gjorde mytteri på jobben og slapp alle fangene fri. Sammen med fangene stormet dere Stortinget og krevde løsepenger for alle politikerne. Samtidig tvang dere politikerne til å vedta fri narko, fri sex og døgnåpne utesteder.

For pengene du fikk i løsepenger tok du med samboren og ungene til Bahamas for å gå i dekning.

Du startet en "legitim" bedrift for å hvitvaske pengene. Bokstavelig talt. På overflaten driver du et vaskeri som spesialiserer seg på hvite skjorter, men dette er bare et skalkeskjul. Du bruker pengene for å bli en mafiaboss av dimensjoer. Alt dette mellom klokkelslettet 11.00 - 05.00.

Fortsettelse følger.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg spiste kake.

Mens jeg gjorde det er det blitt slettet en stor mengde konspirasjonstråder her inne, diskusjonen raste! Jeg tror det er CIA, Schibsted og Jostein Gaarder som står bak, og sender "Mein Kampf" og to flaxlodd til Myumi.

Skrevet
Fortsettelse følger.

*venter*

Skrevet

Nei, du får ikke vite noe. Så kan du heller angre for at du ikke har noe liv (dvs er så håpløs at du gjør noe annet enn sitte her)

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja.

Du gjorde mytteri på jobben og slapp alle fangene fri. Sammen med fangene stormet dere Stortinget og krevde løsepenger for alle politikerne. Samtidig tvang dere politikerne til å vedta fri narko, fri sex og døgnåpne utesteder.

For pengene du fikk i løsepenger tok du med samboren og ungene til Bahamas for å gå i dekning.

Du startet en "legitim" bedrift for å hvitvaske pengene. Bokstavelig talt. På overflaten driver du et vaskeri som spesialiserer seg på hvite skjorter, men dette er bare et skalkeskjul. Du bruker pengene for å bli en mafiaboss av dimensjoer. Alt dette mellom klokkelslettet 11.00 - 05.00.

Fortsettelse følger.

Beklager, men dette faller på egen urimelighet. Hvem i all verden er så dum at h*n tror noen er villige til å betale for å få politikerne back in business?

Skrevet

:sjarmor:

Da takker jeg gudene for at jeg tok feil av hvitløk og poteter i lunsjdisken på jobb i dag.

Heldigvis er jeg blitt immun mot hvitløk etter å ha forpestet meg selv med det i mange år.

:fy_fy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...