Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest eldride
Skrevet

skulle kjøpe sånn ledning som jeg kunne koble fra mobil til pc for å overføre bilder jeg har liggende i dungevis på pcn... men så ble jeg anbefalt å kjøpe sånn bluetooth pinne istedenfor..

dere som har sånt, hva andre ting kan denne "pinnen" brukes til da??

har en minnepinne nå og så skal jeg ha en sånn bluetooth..

og hva kommer som neste pinne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth#Blu...th_applications står det litt om hva bluetooth kan brukes til. Selv synkroniserer jeg ofte kalender og adressebok, og da er bluetooth veldig kjekt for å slippe å ha ha ledningen. (Men min maskin har bluethooth, så jeg trenger ikke en ekstra pinne da).

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener å ha sett en bluetooth-pinne som også var minnepinne. Noe sånt kunne kanskje ha vært noe for deg?

Skrevet

Jeg har en bluetoothpinne som er kun det, og jeg bruker den stort sett bare til å overføre ting mellom pcen og mobilen, evt. kommunisere med andre mobiler. Den kostet under 200-lappen, så jeg bryr meg ærlig talt ikke om at den ikke kan noe annet.

Skrevet

Dersom du stort sett bare bruker en maskin trenger du jo heller ikke ha den i vesken. Da kan den godt stå "fast" bak i maskina di. Så kan du evnt ha bilder liggende i en nettbutikk eller på en nettside dersom du har behov for dem flere steder. Skal du overføre til andre telefoner kan du bruke IR.

Skrevet
skulle kjøpe sånn ledning som jeg kunne koble fra mobil til pc for å overføre bilder jeg har liggende i dungevis på pcn... men så ble jeg anbefalt å kjøpe sånn bluetooth pinne istedenfor..

dere som har sånt, hva andre ting kan denne "pinnen" brukes til da??

har en minnepinne nå og så skal jeg ha en sånn bluetooth..

og hva kommer som neste pinne???

Fordelen med å ha en bluetooth nøkkel framfor en ledning, er at ledninger er tilpasset den enkelte mobils kontakter. Kjøper du ny mobil, må du altså ha ny ledning. Dette slipper du med en bluetoothnøkkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...