Gjest Lanyah Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Hva var din erfaring der? Er de flinke?
Tristessa Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Jeg har vært der en gang, flinke til å klipppe, men hun som klippet meg var dritsur og kom med slengkommentarer om håret mitt så derfor gidder jeg ikke å gå der mer.
Saeria Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Har hørt at de er flinke, men jeg ville (som sikkert hele KG vet nå ) gått til Max Milan i Marken. Der er folka flinke og hyggelige.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Jeg gikk der fast i flere år. Klipping og striping. De er flinke, men det er dyrt der! Dessuten syntes jeg det tok usannsynlig lang tid. Brukte sikkert 3 1 /2 time på striper + klipp. Trodde det var vanlig inntil jeg en gang forsøkte en annen frisørsalong; som da brukte knapt 1 1/2 time totalt. Årsaken til at det tok så lang tid tror jeg må være at de hadde så mange kunder inne samtidig at det ble mye venting innimellom vask og føn osv. Hyggelig var de; fikk jo kaffe og blader altså...hihihi...men jeg har ikke tid til å bruke en halv dag hos frisøren.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Var der senest i dag, og er kjempefornøyd! Riktignok litt dyrt, men jeg synes det er verdt det, for de er flinke og har god service og kunnskap!
Scully Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Har faktisk aldri vært så fornøyd med noen frisør, som hos de. Men ja - de har rimelig stiv pris, så jeg tar meg ikke råd til det hver gang. Synes Max Milan er et godt alternativ, der er de i tillegg noe rimeligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå