Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kor får ein tak i billige dvd-ar til å brenne bilder på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte på Elkjøp, 10 for 149. Pass på å kjøpe spesielt for bilder da data vissnok kan forringes dersom man lagrer bildefiler på "vanlige" CD'er. Er jo mulig ad det er mye salgstriks fra de som selger slikt, men det var en dame på fotobutikken som informerte om dette (jeg skulle ikke kjøpe cd'er, det kom bare opp i samtalen), de hadde visst hatt kunder som skulle fremkalle bilder som var lagret lenge, og mye data var ødelagt.

Skrevet

Er det ikke litt smør på flest å brenne bilder på dvd plater da? En plate på 4,7GB har plass til endel bilder....

Skrevet
Er det ikke litt smør på flest å brenne bilder på dvd plater da? En plate på 4,7GB har plass til endel bilder....

Skjønner ikke helt hva som er så smør på flesk?

Kjøpte billig på Rimi, tror jeg betalte 59 eller 69 kr for 10 plater. Men kan ikke garantere for kvaliteten da. Men funker i allefall.

Jeg har enormt med bilder så da trenger jeg noen DVD plater... :)

Gjest gjest1
Skrevet

Eh, ja?

Eg treng jo plass til ein del bilder!

På cd-ar er det jo nesten ikkje plass til nokon!

Skrevet

Bare et lite tips; Ikke kjøp de billigste du finner! Har selv vært ut for at man får lesefeil på billige plater som er et år eller to, og det er fryktelig kjedelig hvis man ikke har andre kopier.

Skrevet
Eh, ja?

Eg treng jo plass til ein del bilder!

På cd-ar er det jo nesten ikkje plass til nokon!

Det er endel folk som f.eks. bruker dvd plater til et par worddokument og lignende, slik at 99,9% av plata blir stående tom. Det er sikkert noe sånt første gjest tenker på.

Ellers er jeg fullstendig enig med gjest kl 0232. Kjøp ordentlige plater slik at du ikke ender opp med lese/skrivefeil. Verbatim er et bra valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...