Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg håper å få litt hjelp... Huden min er veldig sensitiv i hele ansiktet, men normal/blanding (ikke så tørr), men rundt øynene og munnen er huden veldig tørr og enda mer sensitiv. Tror dere at mineralsminke kan passe for meg?

Har lest at denne typen sminke inneholder bla sink som roer ned huden, men også kan være uttørkende??

:forvirret::forvirret::forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Les ingredienslista, og finn en mineralfoundation som ikke inneholder stoffet bismuth oxychloride (eller noe slikt). Dette stoffet kan gi kløe og irritere sensitiv hud. Det er også viktig å bruke MASSE fukt som underlag.

Skrevet

Da tror jeg jeg ville gått for, GloMinerals, Purelux eller KM Minerals. Den siste inneholder hvertfall ikke bismuth oxychloride.

Skrevet

Men kan man bruke mineralsminke på tørr hud?

:forvirret:

Skrevet

Man kan nok det, men det er ikke alle som er like fornøyd med resultatet. Normal/blandingshud burde det gå fint på. Likeså med fet hud. Det har jeg. Jeg har også et par tørre flekker, men det går greit med I.D. der og.

Skrevet

Har den erfaringen av ID sminke er mer uttørkende enn purelux sin sminkre. Bruker den siste nå og er kjempe fornøyd!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen, tror det blir mineralsminke på meg!!!

:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...