kallirhoe Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Hei, jeg håper å få litt hjelp... Huden min er veldig sensitiv i hele ansiktet, men normal/blanding (ikke så tørr), men rundt øynene og munnen er huden veldig tørr og enda mer sensitiv. Tror dere at mineralsminke kan passe for meg? Har lest at denne typen sminke inneholder bla sink som roer ned huden, men også kan være uttørkende??
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Les ingredienslista, og finn en mineralfoundation som ikke inneholder stoffet bismuth oxychloride (eller noe slikt). Dette stoffet kan gi kløe og irritere sensitiv hud. Det er også viktig å bruke MASSE fukt som underlag.
Saeria Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Da tror jeg jeg ville gått for, GloMinerals, Purelux eller KM Minerals. Den siste inneholder hvertfall ikke bismuth oxychloride.
kallirhoe Skrevet 8. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2006 Men kan man bruke mineralsminke på tørr hud?
Saeria Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Man kan nok det, men det er ikke alle som er like fornøyd med resultatet. Normal/blandingshud burde det gå fint på. Likeså med fet hud. Det har jeg. Jeg har også et par tørre flekker, men det går greit med I.D. der og.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Har den erfaringen av ID sminke er mer uttørkende enn purelux sin sminkre. Bruker den siste nå og er kjempe fornøyd!
kallirhoe Skrevet 9. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2006 Tusen takk for svar alle sammen, tror det blir mineralsminke på meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå