Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tupper som har vært gjennom permanent og farging, mye rettetang og rufsefrisyrer (saltvannsspray etc..) og ikke minst uttynningssaks.

jeg er ikke så glad i håret mitt når det er nyvasket, stritt og "pent" men jeg innser at jeg får heller rufse det til med produkter og at det trenger masse kuring...

(har dere anbefalinger til produkter som separerer håret og gjør det rufsete...? gjerne en tykk krem/voks el.l)

men er det fukt eller protein håret mitt trenger når det er behandlet og farget? tuppene mine fliser seg veldig lett.

og vil redken all soft være bra for mitt hår? jeg har prøvd kerastase sin, men den føltes ikke tung nok? jeg burde vel kanskje hatt den i i flere timer eller over natten.

og hvilken shampoo vil dere anbefale..?

mange spørsmål her..

;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Tror håret ditt nok vil ha godt av begge deler, men kanskje spesielt proteiner. Jeg har relativt nylig kjøpt en veldig god kur som gir begge deler; Age Recharge fra Kerastase, i grønn krukke. Hos frisør kostet den ca 290 kroner, sikkert bittelitt billigere hos LF.

Gjest Lanyah
Skrevet
Tror håret ditt nok vil ha godt av begge deler, men kanskje spesielt proteiner. Jeg har relativt nylig kjøpt en veldig god kur som gir begge deler; Age Recharge fra Kerastase, i grønn krukke. Hos frisør kostet den ca 290 kroner, sikkert bittelitt billigere hos LF.

Sant det hun sier! :) Men sats på proteiner i første omgang! Fuktighet hjelper ikke på slitt hår, det hjelper bare på utseende på håret for å si det på den måten. Slitt hår trenger oppbygging, og det er det proteiner er til for! Redken Extreme serien har gode produkter til det, mangen kurer du kan velge i. Du kan foreksempel kjøpe en god kur derfra du bruker 1-2 ganger i uken, også har de en som heter Anti. Snap, den kan du bruke i håret hver dag, i slitte deler av håret, tupper osv.! :) Den er favoritt hos meg!

Gjest Gjesta
Skrevet

Extreme-kuren funker ikke for mitt hår, i hvertfall (farget og litt slitt), for det blir stivt som strå. Etter en slik kur MÅ man bruke fuktighetskur etterpå! Det er derfor Age Recharge-kuren er så genial; den inneholder begge deler.

Skriver under på Anti-Snap-anbefalingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...