Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Næmen MarianneE da :o

www.zwan.com kan du nå se videoen til "Honesty" via Windows Media Player eller Quicktime.

Milla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en sang dere bare MÅ laste ned! helt genial, men er desverre ikke på det kommende Zwan-albumet; Gods Gonna Set This World

Synes den er sååå rå :sjarmor:

Yez Milla- Machina 2 holder en utrolig høy standard og synes det er merkelig at den ikke ble utgitt! Må si jeg var litt skeptisk første gang jeg hørte den, men satan så strålende!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg drar til London og ser Zwan spille i Shepherds Bush den 12 Februar. Gleder meg kjempemasse. Forhåpentligvis får Billy og jeg litt tid sammen da. Det blir kjempehyggelig!

Milla

Skrevet

Ååh! Har skikkelig lyst å dra, men pga mine venners sviktende musikksmak...Blir nok en kjempeopplevelse!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg gleder meg skikkelig, overnatter på hotell også slik at jeg får tid til litt shopping før jeg må tilbake til Norge :enig:

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

:frustrert:

Say no more... Gleder meg til jeg blir 18 og kan reise som jeg vil. Ikke lenge til mai heldigvis!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hva synes du om "Honestly" videoen da Tristessa. Den har premiere på enten mandag eller tirsdag på MTV New?

Skal gi Billy en ekstra klem fra deg jeg, han liker lange klemmer skjønner du.

Milla

Gjest Tristessa
Skrevet

Årrhhh... Likte videoen. Eyecandy får jeg aldri nok av, he he.

Men du? Kan ikke du sende Billy til meg, slik at jeg får overlevert den klemmen personlig? Synes at det blir litt urettferdig hvis du skal få hele moroen, ser du. :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...