Lemon Skrevet 4. januar 2003 #1 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg er stoor Smashing Pumpkin fan.. Hva er deres favoritt sang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. januar 2003 #2 Del Skrevet 4. januar 2003 Åh, det er mange favorittsanger... Men noen av de beste er: - Soma fra Siamese Dream - Obscured fra Pisces Iscariot - Tristessa (hehe) fra Gish - Pocelina of the Vast Oceans og Thirty-three fra Mellon Collie (som Milla har i sin signatur hvis jeg ikke tar helt feil) - To Sheila fra Adore Men her om dagen hadde jeg en ny gjennomhøring av cd-ene mine, og jeg kan ikke si så mye annet enn at jeg synes at alle sangene er fantastiske. Men jeg holder en knapp på Soma, jeg. Liker gitarsoloen. Smashing Pumpkins er verdens beste band - helt utvilsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 5. januar 2003 #3 Del Skrevet 5. januar 2003 Åh, elsker Smashing Pumpkins ja! Men "problemet" er at hver gang jeg prøver å finne ut hva jeg liker best, så...skjønner jeg at det meste er genialt. Uansett hvordan du føler deg kan du sette på en cd og så fyller musikken deg og beskriver alt du føler. Er likevel veldig glad i Zero, hele Adore og ja huff, alt sammen. Synes også at de var geinale med videoene sine- så utrolig *åååh* (dvs mangel på ord). Zwan, det nye bandet til Corgan, kommer forøvrig ut med første singel Honestly snart, mens albumet (Mary Stars of the Sea) kommer ut 10.feb. :D :D Gjett om jeg gleder meg. Blir seff ikke det samme, men ingen ting kan skjule Corgans enorme låtskrivertalent og gitarspilling!! Forøvrig flott å se at trofaste fans her ikke har glemt Smashing Pumpkins!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. januar 2003 #4 Del Skrevet 5. januar 2003 Thirty-three fra Mellon Collie (som Milla har i sin signatur hvis jeg ikke tar helt feil) Helt korrekt det Trstessa. Jeg kan ikke bare plukke ut en eneste sang, jeg liker alt sammen og venter spent på debuten til Zwan. Har også ett spesielt forhold til dem siden jeg tilbrakte store deler av min barndom i Chicago og har endel venner i kretsen rundt Corgan. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 5. januar 2003 #5 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg kan ikke bare plukke ut en eneste sang' date=' jeg liker alt sammen og venter spent på debuten til Zwan. Har også ett soesielt forhold til dem siden jeg tilbrakte store deler av min barndom i Chicago og har endel venner i kretsen rundt Corgan. [/quote'] Har sagt det før, men sies det igjen- du er svæææært heldig Milla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. januar 2003 #6 Del Skrevet 5. januar 2003 Har sagt det før' date=' men sies det igjen- du er svæææært heldig Milla![/quote'] Jeg vet! :-) Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. januar 2003 #7 Del Skrevet 5. januar 2003 Kjære vene.....jeg hadde faktisk tenkt og legge ut en tråd om Smashing Pumpkins i dag, også så jeg denne....... :D Jeg ELSKER Smashing Pumpkins!!!!!!! Mitt yndlings sang........herregud! Det går jo ikke ann og velge! Synes nå Adore er xtra bra. :kgsmil: Også må jeg jo si da......Billy Corgan er driiiiit sexy!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. januar 2003 #8 Del Skrevet 5. januar 2003 Også må jeg jo si da......Billy Corgan er driiiiit sexy!!!!!!!! Han er enda mer sjarmerende i virkeligheten, nydelig hud og store klare øyne- dessuten er han superhyggelig, galant og veldig fin å snakke med. En mann jeg beundrer enormt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. januar 2003 #9 Del Skrevet 5. januar 2003 *Bøyer meg i støvet for Milla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. januar 2003 #10 Del Skrevet 5. januar 2003 All Hail Men han er skjønn- virkelig skjønn og ja...... jeg finner ikke ord. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 5. januar 2003 #11 Del Skrevet 5. januar 2003 Corgan er nydelig ja... En påminnelse om hvorfor jeg ikke er lesbisk, hehe. Regn med jeg er misunnelig på Milla? Sliter utrolig med at jeg ikke fikk sett Pumpkins live da de var i Oslo, men jeg var 15 og aldersgrensen 18. Kunne revet ut mine egne jeksler og solgt dem for å blitt et par år eldre slik at jeg kunne vært med kjæresten min. *misunne enda mer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. januar 2003 #12 Del Skrevet 5. januar 2003 De to konsertene de hadde i Spektrum i 1996 or 2000 var flotte opplevelser så jeg skjønner godt at du er lei for at du ikke fikk sete dem Tristessa. Dessverre så var det ølserveringen som gjorde at det ble aldersgrense 18 år. Visste du forresten at Pumpkins spilte under en snømann-konkurranse i Vigelandsparken i 1989? Det er ett lite kjent faktum blant mange norske fans. Jeg har heller aldri hørt om noen som var på den konserten men Billy husker den godt. Da vi møttes i Chicago for 3 år siden så hadde jeg med en bok om Vigelandsanlegget og da ble det mye mimring rundt bordet. Billy hadde gått rundt i parken i flere timer alene og sett på alle statuene. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2003 #13 Del Skrevet 7. januar 2003 Milla....les mitt kommende innlegg med humor: Vææærsåsniiiiilllll ikke skriv mer!!!!! Vil ikke høre mer om Corgan og deg!!!!! Svimer snart av p.ga. missunnelse, jo!!!! :oops: :oops: Neida, synes forresten han.....hva-var-det-nå-han-het-igjen *tidlig alders demens?* er kjempe søt. Han asiateren, dere vet hvem........ Hva het han igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 8. januar 2003 #14 Del Skrevet 8. januar 2003 James Iha! Da jeg begynte å putle i Pumpkinsverden i 12-årsalderen (hvor mange av dere kan skilte med den?) var han helten min. Litt nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. januar 2003 #15 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg skal tie stille nå Tristessa. James er en liten tøffing han- veldig søt og hyggelig han også. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 8. januar 2003 #16 Del Skrevet 8. januar 2003 *klasker hodet i tastaturet* Du er ikke sann! Hvorfor får du alt og ikke jeg det? Grrr... Ingen konsert, ingen chit-chat, null, nix, ingenting. Men jeg har Siamese Dream i usprettet vinyl, kjøpt i England. Så det så! Litt barsnlig og ironisk må en få være, sorry... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. januar 2003 #17 Del Skrevet 8. januar 2003 Min kontakt med Billy kom istand via en venn av meg, det at vi fant tonen så godt som vi gjorde er nok ikke fullt så tilfeldig men desto hyggeligere. Da han fikk høre at jeg hadde bodd i Arlington Heights så ble han til ett eneste stort smil og på slutten av kvelden ble adresser og numre utvekslet... siden da har vi holdt kontakten. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 9. januar 2003 #18 Del Skrevet 9. januar 2003 Men jeg har Siamese Dream i usprettet vinyl, kjøpt i England. Så det så! Ikke dumt nei! Husker da jeg var "yngre" (er jo ikke så gammel da) og alle venninnene mine digget Take That og slik eh musikk. Og så jeg med Smashing Pumpkins da 8) Har dere Machina 2- Friends & Enemies of Modern Music, som kun ble gitt ut på nettet...? Mye bra der. Og Milla- vi kan bare sukke over de fantastiske tingene du forteller. Keep us informed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. januar 2003 #19 Del Skrevet 9. januar 2003 Har dere Machina 2- Friends & Enemies of Modern Music, som kun ble gitt ut på nettet...? Mye bra der. Selvsagt, ett fantastisk album og en skandale at plateselskapet sa nei til å gi den ut sammen med Machina slik at det ble ett dobbeltalbum. Det opprørte Billy & resten av bandet skikkelig for det er musikk av høyeste kvalitet. "Here's to the Atom Bomb" er min favoritt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2003 #20 Del Skrevet 9. januar 2003 James Iha! Da jeg begynte å putle i Pumpkinsverden i 12-årsalderen Jeg leste PULTE!!!!!!!! Lo godt nå, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå