Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Om man har vært uheldig å ripa en fremmed bil, hva gjør man da?
exita Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Da kan du henge en lapp på ruta til bilen med tlf.nr ditt på, slik at han/ hun kan ta kontakt med deg. Jeg har vært i samme situasjon og fikk kontakt med bileieren på den måten.
exita Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Samtidig kan det være lurt å ta bilde av skaden sånn at du ikke blir lurt.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Biter i det sure eplet og legger en lappe på bilen...huff...
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Biter i det sure eplet og legger en lappe på bilen...huff... ←
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Om man har vært uheldig å ripa en fremmed bil, hva gjør man da? ← Vist personen ikke vet det. Og h#n vet ikke det er deg. Så bare drit i det ikke si noe så kanskje eieren tror det er h#n som selv har gjort det
Gjest meg Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Vist personen ikke vet det. Og h#n vet ikke det er deg. Så bare drit i det ikke si noe så kanskje eieren tror det er h#n som selv har gjort det ← Håper noen gjør det mot deg
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Vist personen ikke vet det. Og h#n vet ikke det er deg. Så bare drit i det ikke si noe så kanskje eieren tror det er h#n som selv har gjort det ← Du er jo innmari ansvarlig. håper noen skroter til bilen din sikkelig engang. Jeg ville hvertfall ha venta til eieren har kommet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå