Gjest LilSweetie Skrevet 6. september 2006 #21 Skrevet 6. september 2006 Enig med Nigo-San. God levende musikk er det aller beste, men det finnes ikke noe verre enn når de er skikkelig dårlige. Og det er de altfor ofte. Hvis dere ikke finner noen skikkelig bra, sats på DJ eller spilleliste!
Gjest Revenka Skrevet 6. september 2006 #22 Skrevet 6. september 2006 Vi skal ha storband. www.promenaden.no De er kjempeflinke!!
heba Skrevet 6. september 2006 #23 Skrevet 6. september 2006 Hvor mye koster promenaden for en kveld? Kommer sikkert ann på hvor mange man skal ha da, men hvis vi sier at vi må ha 6-8 som spiller da?
Gjest Revenka Skrevet 6. september 2006 #24 Skrevet 6. september 2006 Vi booket rett før de satte opp prisene og fikk det til 12.000,- Husker jeg ikke feil så tar de nå 15.000,- for en kveld. Min søster hadde de i sitt bryllup, og de er veldig dyktige. Da jeg booket spurte de bare hvor og når, og ikke hvor mange jeg ønsket. Tror det er samme pris uansett hvor mange du trenger.
Gjest Gjest_Gunn_* Skrevet 12. september 2006 #25 Skrevet 12. september 2006 Utestedet Elvins i Oslo har et par enmannsentainere som holder vannvittig høyt nivå. Har vært der noen ganger selv, og har blitt mektig imponert. Variert og bra musikk. Hvis du kontakter utestedet får du sikkert kontaktadresser, evt. gå inn på hjemmesiden til Elvins.
Malama Skrevet 12. september 2006 Forfatter #26 Skrevet 12. september 2006 Men jeg skal gifte meg på sunnmøre da, og da er det langt fra oslo.
Gjest Gjest_Gunn_* Skrevet 12. september 2006 #27 Skrevet 12. september 2006 Ooops, det kan jo bli et problem, ja. Regner med at de som spiller på Elvins er fra Osloområdet/ østlandet, og da blir nok avstanden for stor.
Malama Skrevet 12. september 2006 Forfatter #28 Skrevet 12. september 2006 Men sikkert en god ide for ANDRE da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå