Catus Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg har denne toppen. Den har innebygget BH med polstring og spiler. Jeg vet det står håndvask på den, men tror dere det går bra dersom jeg vasker den på lav temperatur i vaskemaskinen, og dersom jeg bruker vaskepose?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Jeg har sånn i oliven og hvit, og har gått fint å vaske de på 40 grader.
Catus Skrevet 8. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2006 Så flott! Da prøver jeg meg på det samme. Tusen takk for svar!
Gjest allium Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Siden du har den, kan jeg få spørre om noe helt annet? Hvor lang er den? Jeg er høy, og lang i livet, og de fleste topper blir for korte til meg, men jeg har veldig lyst på en sånn.
Catus Skrevet 8. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2006 Tja, hva skal jeg si. Jeg er også høy, men jeg vil tro jeg kanskje er litt kortere i livet enn deg. Toppen passer meg helt perfekt. Så det er mulig den blir litt kort til deg. Kommer litt an på hvor lange du egentlig vil ha dem. Men jeg vil jo bare anbefale deg å prøve. Du kan jo bare sende den tilbake dersom den ikke faller i smak. Ja, hvis det bare ikke hadde vært så dyrt ihht toll og moms og sånt møkk, da.. For øvrig er jeg veldig fornøyd med toppen, selv om den ikke var særlig behagelig de første par gangene jeg gikk med den. Men nå begynner det å hjelpe seg. Ikke bare-bare når all tyngden går rundt nakken..
Gjest meg igjen Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Bare husk og form polstringen tilbake til sin shape mens den er våt.
Gjest allium Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Tja, hva skal jeg si. Jeg er også høy, men jeg vil tro jeg kanskje er litt kortere i livet enn deg. Toppen passer meg helt perfekt. Så det er mulig den blir litt kort til deg. Kommer litt an på hvor lange du egentlig vil ha dem. Men jeg vil jo bare anbefale deg å prøve. Du kan jo bare sende den tilbake dersom den ikke faller i smak. Ja, hvis det bare ikke hadde vært så dyrt ihht toll og moms og sånt møkk, da.. ← Nettopp... det er ikke så enkelt. Du har ikke et centimetermål så du kan sjekke lengden?
Catus Skrevet 8. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2006 Den er ikke så lett å måle, men jeg skal prøve. Bak i ryggen er den ca 34 cm lang. Men toppen er nokså lav i ryggen, om du skjønner. Foran er toppen ca 35 cm, det vil si fra spissen av utringningen og ned. Fra nakken og ned er den ca 52 cm. Håper det kunne være til hjelp. Spør om det er noe mer!
Gjest allium Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 Den er ikke så lett å måle, men jeg skal prøve. Bak i ryggen er den ca 34 cm lang. Men toppen er nokså lav i ryggen, om du skjønner. Foran er toppen ca 35 cm, det vil si fra spissen av utringningen og ned. Fra nakken og ned er den ca 52 cm. Håper det kunne være til hjelp. Spør om det er noe mer! ← Ja, det er nok til at jeg vet at den blir for kort. Greit å vite, så slipper jeg å kaste bort tid og penger.
Catus Skrevet 8. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2006 Det var jo synd. Men godt jeg kunne være til hjelp, selv om konklusjonen ikke ble som du håpet..
Catus Skrevet 9. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2006 Ja, jeg tenkte å vaske toppen på veldig lav temperatur. Og jeg vil tro at det går greit med en vaskepose. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå