Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg lurer på om jeg gjøre noe "gæli" her.. Jeg har kjæreste og samboer, men det er en jeg synes er veldig søt som jeg har litt kontakt med på ei internettside, ikke noe heavy greier.. Men skriver litt til hverandre, i de drøyeste tilfellene så er jeg veldig flørtete av meg.. Men er dette gæli??? jeg vil høre deres mening!
Gjest baby-E Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Jeg hadde ikke likt om min samboer hadde flørtet rundt på nettet. Vet samboern din det da? Om ikke, så må det være en grunn til at du ikke har fortalt det.
Mossa Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Om det er lov i ditt forhold, er det nok kun samboeren din som kan svare på. Spør han/henne, og du vil få svar på det!! Å snakke med folk på nett og irl er alltid lov, det er ikke noen dødssynd og flørte litt heller. Men å holde det skjult for partneren kan fort by på problemer.
Gjest baby-E Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Men å holde det skjult for partneren kan fort by på problemer. ← det er dette jeg også mente. Om du holder det skult for partneren din, er det jo en grunn til at du velger å gjøre det, og da mener jeg det er galt.
Amalie_85 Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Min regel i mitt forhold er at man gjør ikke noe man ikke vil at den andre partneren skal gjøre. Det kan jo hjelpe det kanskje å ha en sånn regel?
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Hvis du spør deg selv om det er galt virker det som om du føler at det er det i allefall.. Og da hadde det vært grensen for meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Du kan jo spørre deg selv, om du ville likt at typen din gjorde det du gjør med ei søt jente? Jeg synes det er galt ja.
Tiger Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Siden du er usikker, virker det som du holder på å tøye grensene for egen del. Da kan du ikke regne med at samboeren din vil synes det er ok heller. I vårt ekteskap ville nettflørt vært uaktuelt.
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #9 Skrevet 8. august 2006 Siden du er usikker, virker det som du holder på å tøye grensene for egen del. Heeelt enig. Når til og med du selv stiller spørsmålstegn ved dette......
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 (endret) Du må se det litt i perspektiv. Det kan virke helt harmløst og ufarlig for din del, men hadde du likt at samboeren din gjorde det samme og holdt det skjult for deg? Det hadde ihvertfall ikke jeg likt. Edit: Skriveleif. Endret 8. august 2006 av Freckles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå