Gå til innhold

Truseløs

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Studine_*
Skrevet

Jeg ser at under emnet skjørt og nakenhet at det er få svar.

Jeg har aldri observert et kjønn under et skjørt, men lurer på hvor mange som virkelig går naken under skjørtet. Svar ja eller nei pluss alder. Kun for nyskjerrighetens skyld.

Det skulle vært interssant for min egen nyskjerrighet å fått en pekepinn hvor vanlig dette er.

Jeg vet at flere av mine medstudenter bruker å gjøre det.

Bergensjente. Uten ( i lange skjørt ) 26 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja (men ikke alltid)

Gjest baby-E
Skrevet (endret)

Jeg går ikke uten (22år)

Endret av baby-E
Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg synes alle disse trådene om å gå truseløs er litt rare...og at de fleste innleggene i dem av gjester ligner veldig på hverandre. Kanskje én som er veldig opptatt av dette temaet?

Skrevet
Jeg synes alle disse trådene om å gå truseløs er litt rare...og at de fleste innleggene i dem av gjester ligner veldig på hverandre. Kanskje én som er veldig opptatt av dette temaet?

...Det tror jeg er ganske åpenbart... ;)

IdaCra

Skrevet

Mange rare innlegg og spørsmål på kg. Dette er langt fra det merkeligste..

- Mossa, 31, uten truser når jeg føler for det!!

Skrevet

Og det er selvsagt aldri en mann som lurer, bare studiner og Stine'r og og andre tutter.

Og siden jeg tross alt skal være høflig å svare: Jeg er jente på 25 og jeg går IKKE truseløs.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Og det er selvsagt aldri en mann som lurer, bare studiner og Stine'r og og andre tutter.

Og siden jeg tross alt skal være høflig å svare: Jeg er jente på 25 og jeg går IKKE truseløs.

Jepp. Og studine er et ord jeg hittil har sett brukt 90 % av gangene i Vi Menn, FHM og lignende, og 10 % av "truseløs" her. Er det virkelig noen som sier "Hei, jeg er en studine og jeg er 22 år" hvis de ikke smiler toppløs inn i et kamera?

Gjest Gjest_Studine_*
Skrevet

Jeg er en kvinnelig student!

Jeg syns det er merkelig at jeg skal bli hengt ut som noe annet.

Grunnen til at jeg stiller spørsmålet på dette forumet er pga. anonymitet.

Jeg syns mitt spørsmål er av en ganske uskyldig karakter i forhold til flere av temaene som blir tatt opp her.

Grunnen til at jeg stiller spørsmålet er at det opptar meg.

Jeg er ganske enkelt for flau til å spørre mine veninner om dette.

Grunnen til at jeg vet at flere av mine medstudenter går uten, er at de er så frisinnet at de forteller det. Jeg har selv aldri fortalt en sjel hva jeg selv har under.

Jeg trodde virkelig at dette forumet var det rette stedet å få seriøse svar på det jeg lurer på.

Men det er vel desverre et lite spennende og uskyldig tema, selv om det opptar andre trådstartere.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Freckles
Skrevet

Kan nok gå uten truse under skjørt hjemme, men ikke ellers.

Skrevet

33 år of ofte uten truse i skjørt, men absolutt mest om sommeren. Det er jo så deilig følelse!

Gjest Elfrida
Skrevet

Sjelden jeg går uten truser. Men hvorfor er du så opptatt av hva andre gjør? Kan ikke du være truseløs når det passer deg, det er da ingen som har noe med det å gjøre, i hvert fall ikke dine venninner?

Skrevet

Jeg kjenner ikke én jente som "er opptatt av hvor mange truseløse jenter som finnes"... Diskuterte det med en venninne nå, og hun holdt på å le seg halvt ihjel. Dere menn skulle bare visst hvor mange pinlige temaer vi jenter kan finne på å diskutere, selv om de er flaue.

Jeg skal ikke spekulere hvorfor en h*n legger inn spørsmål om dette. Ha en fortsatt god sommer! Til vinteren finnes det få truseløse i alle fall :ler:

Skrevet

Hvorfor ligger denne inne på seksualitet forresten?

Skrevet

Jeg går truseløs alltid, sommer som vinter - untatt når jeg går i skjørt.

Jeg kan ikke fordra stramme trusestrikker, g-strin'er som kjiler seg inn i ratata.

Alderen min er 30+, og jeg har vandret truseløs på jorden i ca. 10 år.

Gjest fluesmekker
Skrevet

Går alltid med truser. Kanskje går jeg uten hjemme en sjelden gang, f.eks etter sex og jeg ikke finner trusa for den har typen rota vekk. Men ikke med skjørt, herregud nei. Er ikke "flink" til å gå med skjørt, så hvis jeg bøyer meg, setter meg ned med bena i kryss, tar å klatrer litt i et tre, eller hvis det blåser, ol, vises jo alt.

Dere som går uten truse, har dere ikke utflod? Høres fryktelig uhygenisk ut å gå uten...

Skrevet
Dere som går uten truse, har dere ikke utflod? Høres fryktelig uhygenisk ut å gå uten...

Det er vel ikke mer uhygienisk å gå uten truse under buksa enn å gå med truse under samme plagget?

Forutsetningen for min del er jo SELVFØLGELIG at benklærne vaskes etter en dags bruk.

Skrevet

Sniff,sniff! lukter løk her og ikke reker :icon_lol::lol:

Gjest fluesmekker
Skrevet
Det er vel ikke mer uhygienisk å gå uten truse under buksa enn å gå med truse under samme plagget?

Forutsetningen for min del er jo SELVFØLGELIG at benklærne vaskes etter en dags bruk.

Akkurat. Men jeg pleier ikke vaske buksene min etter en halv dags bruk, da blir det MYE vask. Jeg skifter en del i løpet av dagen også. Mye lettere å vaske truser, så hvorfor gjøre det vanskelig? Og hva med når man går med skjørt? Utflod rennende nedover låra liksom :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...