Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 ja, rett og slett; hvordan ville du kledd deg på cowboy-party?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Jeg var på cowboy party for en stund siden, hadde på meg lange boots, jeansskjørt og en hvit cowboyinspirert topp og hatt. De aller fleste stilte i jeanslook, noen med bukse, skjorte, tørkle og hatt, noen med hel jeans drakt og hatt, noen med skjørt som meg. Noen tok den helt ut, med innleid kostyme, horekjole og parykk o.l. Var skikkelig stilig Ruter, brunt belte, hatt, jeans og boots er jo en sikker cowboy look. Spørs hvor langt ut alle andre drar den. Skikkelig tøfft med ordentlige kostymer.. men da skiller du deg jo litt ut om alle andre kommer i enkel jeans look.
momo Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Jeg ville tatt på meg cowboy boots, ola skjørt, en litt tøff topp og har du hatt eller finner billig så er jo det kult. Eller har du langt hår kan du ha musefletter.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Jeg ville gått kledd sånn: Håret i fletter Cowboyhatt Mellomblå jeans med bootcut Cowboy-boots Et skinnbelte med stor spenne Rutete skjorte
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Og så må du kjøpe en blank lekepistol og hylse:) et must i tilfelle noen utfordrer deg! jeans, rutete skjorte hører med, evt et dongeriskjørt og boots musefletter!
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 *vil på cowboyparty* Jeg har drevet med line dance på oppvisningsnivå (og jobbet som instruktør) så jeg har masse kult jeg kunne brukt.... *vil være med*
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 ville kledd meg ut som sånn saloon pike hohoho Nei, hadde nok tatt på meg skikkeli cowboy boots, jeans med chaps og en stor beltespenne og en rutete skjorte og en cowboy hatt ja!
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 hva er chaps? ← hm. sånn lær-ting man tar på over buksa, gjerne med frynser på sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå