Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg prøvde Crocs på en butikk her i byen, de sa de var de eneste som solgte de originale her jeg bor.

De var utrolig gode, men de var veldig utplukket mtp farge og størrelse.

Hvor får jeg tak i slike sko fra nettet, helst i Norge?

Det skal visst være en kjede som selger kopier av disse skoene.

Ser de har dem her:

www.crocs.com

Endret av Cilla
Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktfat
Skrevet

haha, endelig flere som liker crocs!! :hoppe:

gå rett og slett inn på www.crocs.no, det finner du forhandlere. vi kjøpte våre i sverige, der finnes de i hver eneste butikk som selger sko. dna har, euro sko skal få, lille vinkel har, osv

eller du kan gå på www.crocs.com, bestiller du fra USA koster de ca 194NOK fant vi ut... her i norge -og i sverige- koster de 699,-

de er forresten supergode, de kan vaskes med såpevann, har bakteriehemmende materiale osv.

Skrevet
Jeg prøvde Crocks på en butikk her i byen, de sa de var de eneste som solgte de originale her jeg bor.

De var utrolig gode, men de var veldig utplukket mtp farge og størrelse.

Hvor får jeg tak i slike sko fra nettet, helst i Norge?

Det skal visst være en kjede som selger kopier av disse skoene.

Ser de har dem her:

www.crocks.com

Du får kjøpt dem på Platou sport i Bergen. Der er orginalen kjempe billig.398 kr!!!

Det er ikke så dyrt som mange andre steder. Du kan jo kontakte dem og høre om de kan sende til deg pr. post. http://platousport.com/

de har også bra utvalg hos Atterås http://www.atteraas.no/default.asp?id=180

Lykke til :)

Skrevet

Ser jeg har skrevet det litt feil.....

Har endret det i hovedinnlegget.

Butikken jeg var i var ikke oppført her; Platou. De selger de til 400 kr noe som visstnok skulle billig.

Skrevet (endret)

Dere som har Crocs; hvilken farge har dere.....

er jo fryktelig mange å velge mellom....

Og jeg prøvde de som var 36-37, de passa fint, men hva tilsvarer det i amerikansk størrelse? Husker ikke hva som sto på skoen jeg prøvte i går....

Endret av Cilla
Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg har rosa, sambo har hvite og grønne. i sverige går "alle" med de, og det er kun knallfarger som gjelder!

de lilla er også veldig fine!

Skrevet
jeg har rosa, sambo har hvite og grønne. i sverige går "alle" med de, og det er kun knallfarger som gjelder!

de lilla er også veldig fine!

Hvilken størrelse har du?

Jeg la til et tilleggsspørsmål på forrige innlegg...

Gjest Fruktfat
Skrevet

det henger strkart i butikken, det er nemlig ikke vanlige str... jeg har 6/8, det er w8 og m6/ woman 8 og man 6, så vidt jeg forstod det. til vanlig bruker jeg 37/38, men liker at sånne sko er litt større.

kanskje 36/37 er 5/7? du må nesten prøve, for det er også litt forskjell på hvor skoene er laget, mht t farger og str. sambos hvite er laget i italia og litt større enn de grønne som er samme str men er laget i kina.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vil haaa! Men, jeg vil ha modellen Metro, og den er visst ikke så lett å få tak i i Norge ser det ut til. Noen som har sett?

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

det er vel bare en modell man får tak i i norge tror jeg. i sverige kom disse skoene i fjor, da hadde de også bare en modell, men i år kom de som sandaler og athens). det finnes jo masse modeller som man ser på nettsidene, men det er jo ganske spesielle sko, så de vil sikkert se hvor godt de slår an først.

(eller så kan man jo bestille fra .com siden?)

Endret av Fruktfat
Gjest gjesta
Skrevet

Hmmm...spesielle sko. Når bruker dere dem, og til hva slags klær? :klø:

Jeg synes det minna om sånne sko de trasker rundt på på sykehuset jeg. :sjenert:

Skrevet

Jeg kommer nok til å bruke de på jobb, jobber i en butikk.

Gjest Fruktfat
Skrevet

brukes som slippers. jeg bruker dem overalt. i og med at de er så "spesielle" (=ikke så veldig pene), bruker jeg dem så mye som mulig, hehehe!

Skrevet

Kan jo brukes til mye disse her. Har brukt dem mest til shorts da, og til min lekre hvite heklekjole i det siste. Mine "breiflabber" er rosa, kjempedeilige labbe rundt i sko...

Gjest gjesta
Skrevet

(Oi! Slike sko skal aldri komme i kontakt med mine føtter!)

Gjest gjesta
Skrevet
(Oi! Slike sko skal aldri komme i kontakt med mine føtter!)

Jeg kan trygt signere denne!

Skrevet

Hvilken modell er det dem selger i norge da+

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde tenkt jeg skulle ha de på jobb da (helsevesenet). Var innom en butikk i dag og prøvde noen i den vanligste modellen, Cayman. Ble skuffet :(

For det første så er de veldig lette og alt, men de føltes så "billige". Kan ikke skjønne at den plasten der kan være verdt 599 kr! De føltes omtrent som badesko. Dessuten var de litt for myke å gå på faktisk, så jeg tror ikke jeg hadde holdt de ut en hel arbeidsdag. Så, ingen Crocs for meg tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...