Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er clinique sine øyeskygger i god kvalitet? Holder de ordentlig? Hvordan er de ift f.eks makeup stor e og chanel?

Er fornøyd med de andre clinique produktene jeg har, men vil ikke kjøpe uten å vite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat begynt å bruke Clinique sine øyenskygger. Bestilte hos SN, fikk dem i forrige uke. Synes den er helt grei, men har prøvd bedre. Er ihvertfall bedre enn billig-merkene...

Har ikke prøvd Chanel eller Makeup store sine, så jeg vet ikke hvordan den er sammenlignet med dem.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med øyenskyggen jeg har kjøpt fra Clinique. Nå har jeg hverken prøvd Chanel eller Makeup store sine jeg heller, men liker Clinique bedre enn Elizabeth Arden, Gulerlain + diverse billigmerker som jeg har prøvd tidligere.

Skrevet

Synst clinique sin øyenskygger er veldig gode, men ikke så bra som chanel sine. Men så er prisen litt forskjellig også da. Men liker generelt sett veldig godt clinique som merke.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Hater Clinique-øyenskygger! :frustrert: De gir nesten ikke fra seg farge! Og så holder de ikke så godt heller! Chanels er myyyye bedre!

Skrevet

Synes de var helt greie. Hverken mer eller mindre. Jeg har prøvd både flytende og i pudderform, og den flytende var best av disse.

Skrevet

Jeg gav bort min skygge til lillesøstra mi. Likte den ikke; den så fin ut i esken, men på huden var den nesten usynlig.

Skrevet

Hm, jeg har opplevd det motsatt av det flere over her sier.

Jeg elsker cliniques øyenskygger, de har mange fine sånne duo-greier nå, og jeg kjøper alltid en eller to når jeg er på taxfreen.

Jeg synes de gir mye farge, det holder lenge og striper seg ikke.

Chanel sin derimot gir nesten ingen farge!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Cliniques øyeskygger. Sitter bra, utrolig fine farger, fint design, grei pris osvosv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...