Gjest Donna Skrevet 4. januar 2003 #1 Skrevet 4. januar 2003 Jeg har kjøpt meg en DVD spiller. Når jeg slår på strømen på denne - så kommer bildet opp på skjermen uansett hvilken kanal TV'en står på. Og så lenge DVD spilleren er på - så går det ikke an å se TV. Med video så velger man jo en kanal som man viser video med. Og dersom man setter tven på en annen kanal kan man se på tv samtidig med at spilleren er på. Går ikke dette med DVD spilere også? :o Det er jo fryktelig irriternede å måtte opp av stolen for å skru av dvd spilleren når man lurer på hva som er på tv. :-? Eller er jeg helt bortreist her, det skal kanskje være slik (innebygd trim liksom *ler*)?? lille meg 2
Gjest Lea Skrevet 4. januar 2003 #2 Skrevet 4. januar 2003 Hos oss har vi DVD på egen kanal, som med en video. Hvordan har du kobla sammen ting og tang da? Vet at det finnes DVD-spillere med egen TV-tuner.. Eller? Har du lest bruksanvisningen alle veier??
Gjest Donna Skrevet 4. januar 2003 #3 Skrevet 4. januar 2003 skal vi se....det går en scartkabel fra DVD til tv.....og så er det en annen ledning også som har noe med lyd å gjøre. Har kikket i bruksanvisningen ja ...... da vi skulle gjøre slik som det stod i den gikk det ikke. Vi sklle egentlig ha tastet inn en kode, og deretter valgt sone - men det gikk ikke . Ingenting hendte. defor la vi inn en dvd - og såg jo at bildet kom frem - men som sagt så går det ikke an å bytte til tv kanal når dvd spilleren er på. :-?
Gjest Lea Skrevet 4. januar 2003 #4 Skrevet 4. januar 2003 Har dere kabel-TV eller Parabol eller en annen type antenne da? Går denne inn i TV eller DVD-spiller? Har ikke så fryktelig mye peiling på dette altså, men har jo fått det til hos oss...
Gjest Donna Skrevet 4. januar 2003 #5 Skrevet 4. januar 2003 Hei Vi har vanlig uteantenne - og den går inn i tv'en. :-) Virgo (lille meg 2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå