Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er en vennegjeng som skal til Praha fra 21. eller 22. til 24. september. Har problemer med å finne billige flybilletter. Har prøvd de fleste nettsidene som har flybilletter men finner ikke noe som er billigere enn litt over kr 2 000,- pr billett. Vi må ha utreise fra Stavanger. Norwegian pleier å ha billige billetter til Praha, men i September så er prisene deres skyhøye. De er faktisk dem som ligger høyest i pris.

Noen som vet hvorfor billettene til Praha er så dyre i denne perioden?

Evt noen som har tips til noen operatører som er bra på pris til Praha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiste med Czech Airlines i mars, var også da billigere enn Norwegian.

Skrevet
Vi reiste med Czech Airlines i mars, var også da billigere enn Norwegian.

Har sjekket disse, men de går bare fra Oslo. :sur:

Skrevet

gå på www.flybilligst.com og sjekk der. :) Du kan også sjekke www.kilroy.no.

Skrevet

Vurderer nå og reise Stavanger-Oslo med Norwegian (kr 737,-) og Oslo-Praha med Czech Airlines (kr 928,-). Ikke så verst pris, også er det ganske greit at det er direktefly fra Oslo.

Eneste problemet er at vi kun har 45 min på oss fra flyet lander i Oslo til flyet til Praha går. Vet ikke om vi tør å ta sjansen på det, i tilfelle det skulle bli forsinkelser. Vi skal ta det første flyet som går til Oslo fra Stavanger (kl 06.50), så kanskje det er mindre sjanse for forsinkelser da?

Noen som har hatt samme problemstilling?

Skrevet (endret)

Har du sjekka www.flybilligst.com? Fant billetter der i September til rundt 900,- en vei, fra stavanger til praha...

Rettelse: Idag var kostet det 1162,- 25/9. Det går ikke fly 24/9 fra Stavanger.

Endret av Superlammet
Skrevet
Har du sjekka www.flybilligst.com? Fant billetter der i September til rundt 900,- en vei, fra stavanger til praha...

Rettelse: Idag var kostet det 1162,- 25/9. Det går ikke fly 24/9 fra Stavanger.

Ja, men på fredagen den 22. så er det kjempedyrt å reise! Koster 2 462 en vei!!

Skrevet
Ja, men på fredagen den 22. så er det kjempedyrt å reise! Koster 2 462 en vei!!

Glemte visst å logge meg inn.. :sjenert:

Skrevet

Ok, så dere skal reise ned den 22. og tilbake 24.?

Skrevet
Ok, så dere skal reise ned den 22. og tilbake 24.?

Ja. Evt. torsdagskveld, men det ser ut som det ikke er mulig pga. pris. Mye dyrere billetter...

Skrevet
Ja. Evt. torsdagskveld, men det ser ut som det ikke er mulig pga. pris. Mye dyrere billetter...

uff, glemte det igjen jeg.. :sjenert:

• 3 uker senere...
Gjest Summertime
Skrevet

Kanskje litt sent å svare nå, men... Har du sett på norwegian.no? De har visst jubileum og har lagt ut masse billige flybilletter! Før helgen fikk man tur/retur til Praha for 400 kroner. Jeg bestilte nå og da var det 600 kr per person tur / retur, men det er jo kjempebillig for det!

Sjekk det ut :)

Skrevet
Kanskje litt sent å svare nå, men... Har du sett på norwegian.no? De har visst jubileum og har lagt ut masse billige flybilletter! Før helgen fikk man tur/retur til Praha for 400 kroner. Jeg bestilte nå og da var det 600 kr per person tur / retur, men det er jo kjempebillig for det!

Sjekk det ut :)

Ja, vi har sjekket. De var faktisk den reiseoperatøren som kom dårligst ut på pris. Det ble over 10 000 kr for 2 personer :overrasket: , og det synes vi er litt drøyt å betale for ei helg. Er visst høysesong når vi skal reise, i slutten på september.

Men uansett så kjøpte vi billetter for noen uker siden. Betalte litt over 4 000,- for 2 stk, fikk ikke tak i noe rimeligere.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...