Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Vi skal ha bryllupet vårt på Thon Hotel i Åsgårdstrand neste sommer. Er det noen som har erfaringer herfra? Vært gjest i bryllup her eller kanskje hatt bryllupet der selv?

Alle erfaringer tas i mot med takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Aethra
Skrevet

Har ikke vært i bryllup der, men derimot vært der på ball (nesten 5 år siden). Det var utrolig flott - nydelig mat, og plass til veldig mange mennesker rundt bordene (det var langbord den gangen). Veldig fint dekket og pyntet også. Dansegulvet var for øvrig mer enn stort nok (etter å ha ryddet bort bordene), og utsikten til fjorden skapte en nydelig ramme rundt det hele. For et flott sted! Kan tenke meg at det er om mulig enda flottere å feire bryllup der. Lykke til :klem:

Skrevet

Så bra:) Det lover godt! Syns også det er helt nydelig beliggenhet der, så får håpe at gjennomføringen av bryllupet blir like flott.

Skrevet

Jeg har vært i bryllup der, og det var kjempeflott! Anbefales!! :tommel:

Skrevet

Vi hadde bryllupsfesten vår der i 2002 og var veldig fornøyd med det! Vi overnattet der også på bryllupsnatten. Fint hotell, god mat, god plass (vi hadde 45-50 gjester), egen terrasse med utsikt rett ut til brygga og sjøen. Kuvertprisen tror jeg lå på rundt 400 kr per pers.

Anbefales av meg og! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Min bror hadde bryllup der for noen år siden. Det var utrolig flott der. En nydelig sommerdag også da, så vi satt ute på terrassen til langt på natt. Nydelig mat var det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...