Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Og da er jeg 34 uker på vei, altså SVÆR! Det står Antrekk: pent i innbydelsen. Hvor kan jeg kjøpe pen og billig og svær kjole? ! Emipreliv? Stretch? (Vil ikke kjøpe noe dyrt da jeg sikkert aldri kommer til å bruke den igjen!!!) jeg bor i osloområdet.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 kANSKJE DE HAR NOE FINT OG BILLIG PÅ hm?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Hei, - dersom du ikke ønsker å legge for mye penger i antrekket, kan det være at du finner noe fint på bruktbutikkene som rimelig kan legges ut eller inn der det trengs. 3.hand og Mitt skattekammer har mye fint, Tonica Vintage er litt dyrere, men absolut verdt en titt. - hvis det blir vanskelig å finne en kjole som passer, har mange av sommerens topper høyt liv, som kan passe til en stor mage. Mange av de dyrere butikkene har 70 % salg nå, og selv om man ville kommet til å bruke litt penger, så er dette topper som du kan bruke graviditeten også. Kiman Woman på Paleet har noen eventyrlig topper som kan matches med et pent skjørt. Antrekk: Pent gir mye spillerom! Ønsker deg lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå