Gjest Elvine Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Hei alle forumets brukere Kjæresten min (gutt) er lei av å bruke 3 - 400 kroner på en hårklipp som tar maksimalt 30 minutter med "innlegging av hårprodukter etter klippen"... Frisyren hans er ganske plain - litt langt hår oppå hodet og kortere på siden og bak i nakken. En klipp som skulle være enkel å utføre... Han vil heller betale litt mindre og klippe seg oftere... Så; finnes det noen gode frisører i Kristiansand som er rimelige? Har sett endel som tilbyr herreklipp til 100 - 150 kroner - har noen her erfaring med disse? Takknemlig for svar denne solrike morgen
Gjest Elvine Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Ingen her som har peiling? Kan også være rimelige frisører i Kristiansand....? Hadde blitt så glad for svar da typen må komme seg til frisøren ganske snart...
Millis Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Bare prøv vel. Både pappa og en kompis går til en tyrker og er kjempefornøyde. Jeg klipper typen selv, så det er jo gratis.
Gjest HUB Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Den beste herrefrisøren i Kristiansand er Tyrkeren i Dronningensgate i nest øverste kvartal. Der går klippen kjapt unna med gor kvalitet. Fyren er dessuten hyggelig! (Tror han heter Mustafa) En annen ting er at han brenner bort ørehår og andre småhår med en "fakkel" Min mann er superfantastisk fornøyd med ham og jeg tror han betaler 150 kroner pr gang. HUB
Millis Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Den beste herrefrisøren i Kristiansand er Tyrkeren i Dronningensgate i nest øverste kvartal. Der går klippen kjapt unna med gor kvalitet. Fyren er dessuten hyggelig! (Tror han heter Mustafa) En annen ting er at han brenner bort ørehår og andre småhår med en "fakkel" Min mann er superfantastisk fornøyd med ham og jeg tror han betaler 150 kroner pr gang. HUB ← Ja HAN er det! Har BARE hørt positivt om han ja.
Limerep Skrevet 21. februar 2013 #6 Skrevet 21. februar 2013 Er det noen som vet om Tyrkeren frisør har flyttet fra Dronningensgate? Hvor holder han til nå? Adresse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå