Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter nye jeans, noe som ikke er enkelt.

Jeg var i Oslo i går, jeg liker ikke moten med smale bein, jeg vil helst ha de trange øverst også veldig vide bein, helst litt videre enn bootcut.

Så i går fan jeg en diesel bukse, som var sånn, blir kjempeglad, og tar den med for og prøve, de hadde str min og, så jeg ble kjempeglad.

Skal prøve på buksa, og det viser seg at den er ekstra lav i livet. ikke noe lekkert syn på en med stor rompe. Når jeg hadde fått igjen knapp og glidelås, så følte jeg at halve rumpa var utenfor, kunne jo ikke ha bøyd meg en cm uten at rumpesprekken hadde kommet fram, og foran så hadde det ikke vært for at jeg shaver meg nedentli så hadde man kunne se begynnelsen på kjønnshårene mine.

Bortsett fra det, satt buksa helt fantastisk og jeg bare elska den, men jeg kjøpte jo ikke en bukse som er så lav i livet.

Prøvde mange bukser etter det, men fant ingen som kunne sammenlignes en gang.

Så jeg var ganske sint i går, finner den perfekt buksa, men den er laget til jenter på 13 år :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Only, Lee og vero moda har mange bukser slik du beskriver.

jeg elsker only, er en str 38 med former. Og trenger bukser som sitter godt over rumpa :)

Skrevet

Har sett på vero moda og lee, men har ikke funnet noen som er så vide i bena.

Men vet de sitter bedre på rumpa ja. Har noen jeans fra only.

Har bestilt noen fra laredout som er 30 cm nederst i bena, så håper de sitter godt på resten av kroppen og.

Takk for tips.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ble litt interessert i den Diesel-buksa du nevner jeg... :sjenert: Hvor prøvde du den? Hvor mye kostet den? Husker du hva modellen heter?

Det høres ikke så bra ut med så lavt liv, men jeg kunne tenkt meg å prøve den likevel. Kanskje den ikke blir så lav på pannekakerumpa mi.

Skrevet

Aner ikke hva den heter.

Men prøvde den på den største bik bok butikken på majorstua, nede i kjellern, der hang den på veggen. Man ser at det er den, for den er mye mer vid i bena enn normalt.

Har du pannekake rumpe er det godt mulig den passer mye bedre til din kropp, og buksa var utrolig kul da, hadde den vært litt høyere i livet hadde jeg kjøpt den uten tvil.

Gjest gjest1
Skrevet

Diesel har forskjellige cutter både oppe og nede.

Du finner bukser som er høye i livet, eller lave i livet, smale nederst eller vide nederst.

Evt gå innom flere butikker som har diesel, så finner du nok en som passer.

Og jeg anbefaler diesel type bukser fremfor vero moda voice of europe osv, da disse gjerne stretcher seg og henger både foran og bak...

Diesel er litt dyrere, men det er verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...