Gjest Halluluja! Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 MD Formulations nye at home proffessional peeling kit. Kjøpte det på Skinstore for bare noen dager siden, kom i posten i går. Helt ærlig hadde jeg ikke stor tro på mirakler, men det er utrolig! Den virket! Etter bare en behandling har jeg fått betydelig mindre og renere porer særlig på nesen. Gleder meg til å se resultater av flere behandlinger Måtte bare nevne det her, for dere andre med blandingshud.....har aldri opplevd maken, og jeg har prøvd det meste
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Takk for tips. Kanskje jeg også skal investere i et sånt :-)
Gjest Halleluja Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Hei, jeg kjøpte det fra Skinstore: bare søk på "Peeling" eller "MD Formulations peeling". Mye billigere der enn alle andre nettsteder jeg sjekket, også skal settet vare for 20 behandlinger og det er jo ganske mye da
Gjest baby-E Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Hei, jeg kjøpte det fra Skinstore: bare søk på "Peeling" eller "MD Formulations peeling". Mye billigere der enn alle andre nettsteder jeg sjekket, også skal settet vare for 20 behandlinger og det er jo ganske mye da ← har du nettadressen dit?
Gjest Halleluja! Skrevet 8. august 2006 #9 Skrevet 8. august 2006 Fikk nettopp kompliment av en kollega her på jobben for at jeg så så fin og opplagt ut! Det er så herrlig å få raske resultater: jeg har brukt grønnleire og hudpleier og Decleor produkter og dermalogica og sånne neseporeteipdingser - men ingenting har virket så bra (også så fort a gitt) som dette her....
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 SYnd det er så dyrt.. vil å ha.. Men funker dårlig for en allerede blakk student før skola har begynt
Gjest Halleluja! Skrevet 8. august 2006 #11 Skrevet 8. august 2006 Stakar.....du får ha noe å glede deg til da vettu
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #12 Skrevet 8. august 2006 Hva koster dette? Noen som kan sende en link direkte til produktet? (går an å linke til produkter på skinstore)
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 8. august 2006 #13 Skrevet 8. august 2006 Er dette merket bare for d med fet hud, eller har de produkter som er for de med tørr og ømfintlig hud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå