amilia Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Fant nettopp ut til min store begeistring at det faktisk er mulig å bestille jelly beans på internett!! Dette er iallefall det beste jeg vet og sitter her med utrolig lyst til å bestille en pose eller 3 Lurer egentlig på om det er noen av dere andre som har gjort det samme? Hvor fort fikk dere pakken i posten? Jelly Beans<3 Her er linken til nettbutikken.
Maja_83 Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Nope, aldri bestilt snop over nettet før men alt annet man kjøper over nettet kommer jo ganske kjapt, så give it a go
amilia Skrevet 8. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2006 Noen som vet om de selger jelly beans på Ultra på Solsiden kjøpesenter i Trondheim?
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 vet ikke, men vet at de sleger jelly beans på trondheim kino, prinsen i tillegg til m&m's og andre amerikanske merker
Gjest lillelou Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Jeg har sett JellyBeans der,men bare i gaveinnpakning. Men kjempegode,det er de! Vi selger dem til og med på bokhandelen,men bare små esker. Dyrt,men godt.
Gjest Kermit Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Pokker altså. Nå har jeg altså sunket så lavt at jeg vurderer å bestille snop over internett...
amilia Skrevet 8. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2006 Pokker altså. Nå har jeg altså sunket så lavt at jeg vurderer å bestille snop over internett... ← Enig, jeg også! Lavmål
Elanor Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Har dere sett siden med listen over forhandlere? Hvis dere bor i Trondheim burde det være overkommelig å få tak i det? (Hokus Pokus Sjokoladebutikken i Olav Tryggvasonsgt og Sjokoladehuset på Heimdal) Jeg så disse på Deli De Luca, og de så veldige gode ut. Problemet var at det var så mange smaker at jeg ikke klarte å bestemme meg, så da ble det ingen ting. Kan dere anbefale noen smaker?
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #9 Skrevet 8. august 2006 De har hatt det på sjokoladebutikken lenge, og nå hadde det kommet på prinsen sist jeg var på kino, ikke bare i gavepakning, men i en slags automat, med masse forskjellige smaker.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 De var jo nokså dyre da. Blir nesten fristet til å kjøpe en av de 1,8kgs boksene fra Ebay i stedet. De kommer vel fra USA alle sammen, så.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Ser ut til at det er slutt på at man kan bestille fra denne siden. Er det noen som vet om andre steder på nett man kan få tak i Jelly Beans? Ingen av butikkene her jeg bor ser ut til å ha det.
Gjest Tanita Skrevet 28. september 2006 #12 Skrevet 28. september 2006 Har aldri smakt det, tror jeg. Er de store?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #13 Skrevet 28. september 2006 De har hatt det på sjokoladebutikken lenge, og nå hadde det kommet på prinsen sist jeg var på kino, ikke bare i gavepakning, men i en slags automat, med masse forskjellige smaker. ← Sånn automat har jeg sett på en ULTRA matbutikk hvertfall.
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2006 #14 Skrevet 29. september 2006 Du han bestille gaveeske via presanger.no, i alle fall. Denne, f.eks.
Gjest Yoghurt Skrevet 30. september 2006 #15 Skrevet 30. september 2006 Noen som vet om de selger jelly beans på Ultra på Solsiden kjøpesenter i Trondheim? ← vet ikke om du finner de på ultra men på den sjokoalde butikken du går forbi på vei mot nova/bibiloteket er det nå hvertfall *ikke huske navnet på gaten*
Sluagh Skrevet 1. oktober 2006 #16 Skrevet 1. oktober 2006 på trunken.com kan du bestille jelly beans. Norsk side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå