Leo Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Valget står mellom denne og denne. Dette bildet gir en idè om hvilken stil badet for øvrig har.og sjablonen skal males i en tofarget teknikk som gir litt mer brunskjær enn hva som er tilfelle på bildene og som blir tilnærmet lik flisene på gulvet. Jeg synes begge er fine og har malt dem opp på plater, men jeg klarer ikke å bestemme meg! Andre som mener noe?
Leo Skrevet 8. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2006 Nå heller jeg mot den greske jeg også, men det skifter en gang i kvarteret ca....
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Det må bli den greske, passer best i formen etter hva jeg kan se ut i fra bildet hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Jeg synes også den greske var finest, men kan det bli litt maskulint?
Leo Skrevet 8. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2006 Jeg synes også den greske var finest, men kan det bli litt maskulint? ← Nå er det like før jeg setter i gang og det blir nok den greske, ja... Det er nettopp det maskuline ved den som tiltaler meg og som jeg tror vil passe godt sammen med resten!
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 Helt klart den første! Lykke til med malingen. Håper det blir like fint som du forestiller deg!
Leo Skrevet 9. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2006 Takk for svar! Etter at KG hadde talt, kunne det jo bare bli den greske! Lykke til med malingen. Håper det blir like fint som du forestiller deg! ← Takk for det! Foreløpig har jeg malt ca. 3 meter og det blir enda finere enn jeg forestilte meg faktisk! (Har gjort dette noen ganger før da, så jeg har en del øvelse...).
Hu i Svingen Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 De blir stilig! Kjempefint bad forresten, I like!
Leo Skrevet 9. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2006 (endret) De blir stilig! Kjempefint bad forresten, I like! ← Takk, men det går på bekostning av hagen da... Endret 9. august 2006 av Leo
Hu i Svingen Skrevet 9. august 2006 #14 Skrevet 9. august 2006 Takk, men det går på bekostning av hagen da... ← Ja, det seiler sin egen sjø her også. Ellers da, er du blid og glad?
Leo Skrevet 9. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 9. august 2006 Ja, det seiler sin egen sjø her også. Ellers da, er du blid og glad? ← Den kan da ikke ha rukket å seile så langt? Ellers er jeg svært så blid og glad, ja, men jeg begynner kanskje å bli litt trett... Oh, hjelp jeg skal opp om fire timer! Natta!
Hu i Svingen Skrevet 9. august 2006 #16 Skrevet 9. august 2006 Pokker - trodde jeg var i dagboken din. Sove godt!
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #17 Skrevet 9. august 2006 jeg ville også si den greske, men jeg regner med du har valgt den allerede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå