Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Er den nye avataren min fin? Jeg digger Lenore. Men er likevel ikke helt sikker på om den egner seg...

Endret av ayrabeth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også ny avatar...men er ikke sikker på om den blir værende så lenge...Vannskelig å finne en som passer.Noen med tips om hvor jeg kan finne bilder å sånt?

Gjest gjesta
Skrevet (endret)
Har også ny avatar...men er ikke sikker på om den blir værende så lenge...Vannskelig å finne en som passer.Noen med tips om hvor jeg kan finne bilder å sånt?

Jeg bruker ikoner tilpasset livejournal, også krymper jeg dem fra 100x100 til 90x90 pixler hvis jeg skal bruke dem her. Du kan se en del ikoner i bloggen min, som det er link til i signaturen, ellers så laster jeg ofte ned ikoner fra http://community.livejournal.com/obsessiveicons/

Endret av ayrabeth
Gjest gjesta
Skrevet

Skiftet igjen, var ikke helt fornøyd. Mener noen noe om denne da? Hmm, jeg må prøve den litt før jeg vet hva jeg mener.

Skrevet

Har du sett hele den filmen som avataren din er fra? Den er skikkelig herlig! :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Ja, jeg har sett den, den er dritkul.

Skrevet

Vi lo så tårene trillet her.

Synes du skal beholde den jeg :Nikke:

Skrevet

Jeg synes din var veldig fin..avatren altså :sjarmor:

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Avataren blir nok en stund ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...